חברי הרשימה השחורה נפגשים

"מצפים ממדינת ישראל לעמוד לצדנו"

על רקע פרסום "הרשימה השחורה" ע"י נציבות זכויות האדם של האו"ם פירסמה 112 חברות הנמצאות בקשרים עם התנחלויות ישראליות. ברשימה ישנם 94 עסקים הנמצאים בישראל, ועוד 18 בשש מדינות אחרות.

ועל רקע תגובתה הרשמית של ממשלת ישראל :"פרסום הרשימה עלול לפגוע בעיקר בפרנסתם של אלפי פלשתינים, הפועלים בשיתוף פעולה יומיומי ובדו קיום עם ישראלים ביהודה ושומרון. מדינת ישראל תפעל בכל הנחישות ובכל האמצעים בכדי לקעקע את ההחלטה ואת השלכותיה".

פרסמה גם מועצת יש"ע תגובה רשמית בה מסרה כי : "האו"ם שוב הוכיח כי הוא גוף מוטה, לא נייטרלי ופועל נגד מדינת ישראל. אנו מגנים בכל תוקף את פרסום הרשימה אשר יש בה סממנים אנטישמיים מובהקים. אנו קוראים לכולם – תמכו בתוצרת ישראלית, תמכו בתוצרת יהודה, שומרון ובקעת הירדן. מבחינת מדינת ישראל אלו עסקים שפועלים לחזק את הכלכלה באזור ותורמים לשלום יותר מכל מה שעשה האו"ם בכל שנות פעילותו. אזרחי ישראל – חזקו את 'הרשימה הלבנה' הזאת, ואת החברות שפועלות בחבל הארץ הפורה הזה עם מוצרי איכות. רכשו תוצרת עם ערכים של שלום ופיתוח כלכלי".

– יתקיים הבוקר כינוס חירום של התעשיינים של איזור תעשייה ברקן יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ובהשתתפות שר הכלכלה ח"כ אלי כהן. בישיבה ידונו בדרכי פעולה ובהבנת משמעות ההחלטה.

דגן: "אנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכדי להלחם בהחלטה ההזויה הזו. מצפים ממדינת ישראל לעמוד לצדנו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *