חברת גב-ים: זכתה לביקושים של למעלה מ-1 מיליארד ש"ח בשלב המוסדי בהנפקת אג"ח

החברה ביקשה תחילה לגייס כ-320 מיליון ש"ח וגייסה לבסוף בשלב המוסדי כ-500 מיליון ש"ח . החברה תקיים את המכרז הציבורי בימים הקרובים ובכך תשלים את תהליך הגיוס

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים ציין: "החברה השלימה היום בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח (סדרה ח') של החברה, בעלת מח"מ של כ-6.6 שנים, המדורגת על-ידי מעלות S&P בדירוג AA.

ההנפקה זכתה לביקושים גדולים של למעלה מ-1מליארד ש"ח, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-500 מליון ש"ח, בריבית שקלית, בשיעור שנתי של כ-1.75% (במרווח של 1.06% מהאג"ח הממשלתי לאותו מח"מ). אגרות החוב (סדרה ח') של החברה סגרו את המסחר היום בתשואה של 1.8%, הגבוהה מהריבית בה גייסה החברה.

תוצאות אלו מהוות הבעת אמון של שוק ההון בחברה, באיכות נכסיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר מביאה לצמיחה, לאיתנות פיננסית וליציבות לאורך שנים. ביקושי היתר שנרשמו מספקים לחברה רוח גבית בהמשך פעילות הייזום המסיבית והאינטנסיבית.

החברה מובילה מהלכי ייזום אינטנסיביים ורחבי היקף של כ-150 אלף מ"ר (כ-125 אלף מ"ר חלק החברה), הכוללים 5 פרויקטים בהשקעה כוללת של כ-700 מיליון ש"ח, אשר יעמידו את מצבת הנכסים המניבים של החברה על למעלה מ-1.1 מיליון מ"ר והכנסות שנתיות של כ-600 מיליון ש"ח, החל משנת 2022. פרויקטים אלו ימשיכו להוביל את גב-ים להמשך צמיחה ולבסס את המוניטין שלה כחברת הנדל"ן המניב הגדולה בישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *