חברת החשמל במפגש ייחודי עם ארגוני הגיל השלישי

חברת החשמל נמנעת מזה מספר שנים מלנתק את אוכלוסיית החייבים מקרב ניצולי השואה וכן אוכלוסייה הנדרשת לשימוש בציוד רפואי מציל חיים

מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך, לארגוני הגיל השלישי: "חשוב לנו ללמוד מכם על הצרכים הייחודים של האוכלוסייה אותם אתם מייצגים. המטרה שלנו היא להמשיך ולשפר כל הזמן את איכות השירות ללקוחות שלנו, עם דגש על ימים של מזג אוויר קיצוני בקיץ, בחורף ובכלל".

חברת החשמל יזמה מפגש יוצא דופן בהשתתפות 22 ארגונים חברתיים המייצגים את אוכלוסיית הגיל השלישי וכן נציגי משרדי הממשלה ונותני שירותים נוספים ובהם: המשרד לאזרחים ותיקים, ביטוח לאומי, משרד הבריאות, ארגון "כן לזקן" ועוד.

חברת החשמל יזמה את המפגש עם כל הארגונים הנוגעים לגיל השלישי בישראל, כחלק ממדיניות השירות, ועל רקע הצלחת השולחן העגול עם הפורום של הארגונים החברתיים אשר הוקם לפני שנתיים.

חברת החשמל כינסה לדיון ב "שולחן עגול" את הארגונים העוסקים בנושא. במפגש נכחו מטעם חברת החשמל מנכ"ל החברה, עופר בלוך, סמנכ"ל חטיבת הרשת והמשנה למנכ"ל, יצחק בלמס, וסמנכ"ל השירות והשיווק של החברה, אורן הלמן.

בפתח הדברים הציגה הנהלת חברת החשמל נתונים על מדיניות השירות, הגביה והמענה ללקוח והשינויים שנעשו בשנים האחרונות בתאום עם רשות החשמל, שנותנים לחברת החשמל גושפנקא רגולטורית להתנהלות סגמנטלית לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

חברת החשמל נמנעת מזה מספר שנים מלנתק את אוכלוסיית החייבים מקרב ניצולי השואה וכן אוכלוסייה הנדרשת לשימוש בציוד רפואי מציל חיים. אולם רק לאחרונה הדבר עוגן באמות במידה של הרגולציה.

בסבב בין המשתתפים הועלו סוגיות ייחודיות, בין השאר עלה הקושי בתשלום החשבונות, החברה הציגה את הקשיים הרגולטוריים והמשמעות של אי גבייה, אך הבטיחה להעמיד נציג לטובת מקרים שנופלים בין הכיסאות, אשר יהיה זמין 24/7 לקהילה הבוגרת, למתן שירות אישי.

סוכם על המשך שיתוף הפעולה וכן על שורת פעולות, כמו תיאומים בין המוקדים השונים של משרדי הממשלה ומוקד 103 של חברת החשמל, טיפול במקרים רגישים באמצעות אנשי קשר ייעודיים לטיפול באוכלוסיות ייחודיות בחברת החשמל ועוד.

דובר על הצורך בטיוב נתונים על מנת לזהות מראש את הלקוחות כשהם פונים לחברה, כשבמקביל עלו קשיים של הגנת פרטיות הלקוחות.

ניתן גם דגש על אופי השירות באוכלוסייה בוגרת. לסיכום הדברים, הוחלט על המשך שיתוף פעולה. חברת החשמל תעדה את כל הבקשות ותבחן כל רעיון על מנת לספק מענה איכותי יותר. הארגונים הביעו סיפוק רב מהמפגש ומהרצון הטוב לצרכים הייחודים של הגיל השלישי- ובכך שמפגש זה כבר מהווה צעד חשוב עבור האוכלוסייה הבוגרת, וכמו כן, כי העמדת נציג שירות ייעודי עבור האוכלוסייה הבוגרת הוא דבר לא מובן מאליו.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות ושיווק בחברת החשמל: "חברת החשמל היא חברה מכילה ומגוונת בהרכב העובדים שלה ובהמשך ישיר לכך פועלת בצורה מכילה גם במדיניות השירות. החברה עושה מאמצים רבים לתת שירות מצוין, אבל גם מתחשב ורגיש לאוכלוסיות מוחלשות, עם צרכים מיוחדים ושקשה להן יותר. המפגש הזה נועד להגביר את הקשרים בינינו לבין הארגונים שמייצגים את האוכלוסיות הללו במטרה לשפר עוד את השירות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *