חגיגות ללא הפסקה: שידור חי מהר מירון

היום בשעות הערב יחל ארוע ה"הדלקות" המסורתי בהר מירון, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, אך בשל הקורנה יערך מעמד מצומצם ברחבת הקבר במירון בו ישתתפו יחידי סגולה בהם רבנים אישי ציבור, עיתונאים


הצטרפו לשידור החי מקול ברמה החל מהשעה 20:00

שידור חי מהאולפן השקוף במירון. הבמה המרכזית של 'קול ברמה' עם בכירי שדרני התחנה ומיטב האומנים ב 24 שעות שידור.

היום בשעות הערב יחל ארוע ה"הדלקות" המסורתי בהר מירון, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, אך בשל הקורנה יהיה מעמד מצומצם ברחבת הקבר במירון בו ישתתפו יחידי סגולה.

משטרת ישראל נערכה על מנת להבטיח את קיומו של הארוע בהתאם לתקנות לשעת חירום לחג ל"ג בעומר שפרסמו ביום חמישי האחרון.

המשטרה מסרה כי הצעדים וההערכות המיוחדת של משטרת ישראל נועדו להבטיח את בריאות הציבור ולמנוע אפשרות להתפשטות הנגיף והדבקה המונית. נשמעים להנחיות – מצילים חיים

היום בשעה 8:00 בבוקר יחלו לפעול המחסומים שהוקמו בכבישים המובילים לישוב מירון,

כוחות משטרה גדולים שנפרסו בדרכים המובילות לישוב מירון ובשטחים המקיפים אותו ימנעו כניסה של מי שאינו תושב הישוב לתוך תחומי הישוב עד לתאריך ה-17.5.20.

במתחם הקבר יתקיים ארוע "הדלקות" מצומצם, במהלכו יתקיימו 3 הדלקות, שהראשונה שבהן תחל בשעה 20:00.

מתחם ההדלקה יהיה סגור ולא תתאפשר כניסה אליו למעט 50 משתתפים שאושרו מראש בכל הדלקה.

ההדלקות יועברו בשידור ישיר באמצעי התקשורת על מנת לאפשר לכלל הציבור לצפות בהם מבתיהם בבטחה.

כניסת עיתונאים אסורה, למעט העיתונאים המסקרים או מתעדים את האירוע שקיבלו על כך אישור מראש.

המשטרה קוראת לכלל הציבור שלא לנסות להגיע אל הישוב ומתחם הקבר, מחסומי משטרה שמוקמו בכבישים ובדרכים המובילות לישוב לא יאפשרו כניסה של לא-מורשים. בשטחים וביערות המקיפים את הישוב פרוסים שוטרי משמר הגבול מצויידים באמצעי תצפית, ברחפנים ורכבי שטח למניעה של ניסיונות הגעה רגלית לאתר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו..........

    הנה זו פנייה ישירה ואחרונה מהשמים לח"כים ועסקנים ורבנים ונכדים וכו' שלנו, ברגע האחרון: אתם משחקים באש. רבי שמעון לא יסלח לכם, כלל ישראל לא יסלח, הקב"ה גם לא יסלח לכם!

    *בימי ה‘בית יוסף‘ רבי שמעון התגלה בחלום למרן ואמר שאם יבטלו את ההילולא שלו, כפי שרצו מטעמי תערובת, תבוא מגיפה [כך מעיד החיד“א בקונטרס מעשי ניסים וכך מספרים גם גורי האר“י].

    *בשנת תקע“ז ביטל אחד מגדולי ישראל את ההילולא, גם כן מטעמי תערובת, ולא הוציא שנתו עדות הרה“ק ר‘ מרדכי מקרעמניץ זי“ע ב‘חיבת ירושלים‘.

    *בשנת תרע“א שוב פעם הכריז אחד מרבני צפת על חרם שנשים לא תעלינה להילולא – וגם הוא לא הוציא שנתו מופיע בכל ספרי התקופה. ולמה להביא סיפורים אם הדבר מופיע בשולחן ערוך, ב‘מגן אברהם‘ סימן תצ“ג, על צדיק אחד שאמר תפילת ’נחם‘ כל השנה משום אבלות, ומכיוון שנהג כן גם בל“ג
    בעומר לא הוציא שנתו. רחמנא ליצלן.

    *שד‘ ישמור אתכם. שד‘ ירחם עליכם, אתם צריכים הרבה רחמי שמים…. אבל אתם משחקים באש. לפני שבועיים, כאשר גזרתם את מה שגזרתם עכשיו כולם רואים שזה כבר רשעות לשמה. עשרות מקורות קדושים מספרים שרבי שמעון משתוקק להילולא הזאת כל השנה, וכועס על מי שמפר אותה, לָמָּה תָמוּתוּ ??? ירמיהו פרק כז פסוק יג .

    *על ידי רבי שמעון פסקה מגיפת כ“ד אלף תלמידי רבי עקיבא. זו היתה מגיפה נוראה של כאלף ניגפים ביום, ורבי שמעון עצר אותה. גם השנה רק רבי שמעון יעצור את המגיפה. וח“ו להיפך.

    *אפשר בהחלט לראות אצבע אלקים במצב המשתפר, כאשר רשב“י מאותת שאת ההילולא שלו אפשר לחגוג. מי הטיפש שחושב שהמצב המשתפר קשור להוראות משרד הבריאות, בשעה שהן מופרות בכל הארץ ברגל גסה ובמסכה מוסטת. מי שאינו טיפש יודע שזה לא מציאותי שזה יהיה כוחנו ועוצם ידינו. זה רק חיוך מן השמים לקראת ל“ג בעומר.

    *גורו לכם וחוסו על עצמכם! חבל שתשלמו את המחיר ישר מהשמים בקרוב, ושהיהדות החרדית תצטרך בהעדרכם למצוא עסקנים חדשים ח“ו. תבקשו סליחה מרשב“י, תבקשו סליחה מעם ישראל. ברגע האחרון אנחנו מתחננים אליכם: אל תפגעו ואל תיפגעו באש הצדיק! תעצרו את בזיון רשב“י זי"ע ועם ישראל, ותעצרו את המגיפה!

    תקשיבו טוב… רק היום בבוקר, בצפון הארץ: שתי רעידות אדמה למה?? זה בגלל שרבי שמעון מתחיל לרעוד….. *לָמָּה תָמוּתוּ ח"ו ירמיהו פרק כז פסוק יג

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב