חוזרת לתנועה: לבני פתחה את קמפיין הבחירות שלה

יו״ר התנועה ציפי לבני הציגה הבוקר את סלוגן הבחירות: "היחידה להגנת הדמוקרטיה": "חובתי המוסרית והציבורית לומר אותם ולהדליק נורות אזהרה – קמפיין ההסתה של בחירות 2015 נמשך ארבע שנים"

יו״ר התנועה ציפי לבני הציגה הבוקר את סלוגן הבחירות: היחידה להגנת הדמוקרטיה.

דבריה המלאים של לבני במסיבת העיתונאים שקיימה: ״חובתי המוסרית והציבורית לומר אותם ולהדליק נורות אזהרה – קמפיין ההסתה של בחירות 2015 נמשך ארבע שנים. נתניהו צירף לערבים ולעמותות את העיתונאים, השוטרים והשופטים. הוא מחליש בציניות את מערכת החיסונים של החברה בישראל את את המכנה המשותף החברתי.

"אנחנו במצב חירום לאומי. לא צריך לפתוח את המקלטים – אלא ללכת להצביע.

"ישראל חזקה מספיק כדי להתמודד מול האויבים שלנו, איראן, חיזבאלה וחמאס. אבל בצד האיום על קיומה הפיזי של המדינה שלנו – צמח איום על זהותה של מדינת ישראל. הציונות בנתה את ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית נתניהו ושותפיו הופכים אותה למדינה לא יהודית ולא דמוקרטית. מי שעושה את זה הוא לא ציוני.

"התנועה בראשותי היא היחידה שנלחמת גם על הדמוקרטיה במדינת ישראל. אני ממשיכה להרים את הדגל של ההיפרדות מהפלשתינים. אנחנו עדים לתנועת מלקחיים של אידיאולוגיה וקרימינולוגיה – אידיאולוגיה משיחית קיצונית הלכתית, ששקד היא הנהגת של הדי 9. ישראל לא יכולה להרשות לעצמה עוד קדנציה שלה במשרד המשפטים.

"מצד שני קרימינולוגיה של נתניהו – אסור שיישאר יום אחד נוסף בלשכת ראש המממשלה. בלי תקשורת חופשית שתגלה את האמת לציבור – אין דמוקרטיה; בלי חוק שחל על כולם – אין דמוקרטיה; בלי משטרה, פרקליטים, בלי יועץ משפטי – אין דמוקרטיה.

"ואז כשלא יהיה מי שילחם על הדמוקרטיה, שלא יהיה מי שיניף דגל שחור – אז היהדות תהפוך מלאומית ללאומנית. אני לא רואה שחורות אני רואה את המציאות. התנועה בראשותי יוצאת למאבק על הדמוקרטיה. כל קול עבור התנועה זה קול למהפך במדינת ישראל.

"לאזרחי ישראל מגיע ראש ממשלה שלא מסית אותם נגד המשטרה שלהם, שלא מחרב את מערכת המשפט שלא גורם להם לפגוע במי שמגן עליהם. בחדר שלי במשרדי התנועה תלויה תמונתו של זבוטינסקי. ליברל ודמוקרט. מאמין בארץ ישראל ובשיוויון, מנהיג שנילחם גם כשהיה קול יחיד.

"התנועה בראשותי תמשיך להשמיע את הקול הזה. הציבור יקבע אם הוא רוצה שהקול הזה ימשיך להישמע. זאת  המדיניות שלנו, הדרך שלנו תיושם בממשלה הבאה אחרי המהפך. היום אני מלאת תקווה שישראל תוכל לנשום לרווחה ביום שאחרי הבחירות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *