חולה 214: חרדית מירושלים ביקרה בבתי כנסת

 משרד הבריאות פרסם את מסלולה של חולה מספר 214, אישה בשנות ה-80 לחייה מירושלים: היא ביקרה בבית הכנסת "היכל ברונה" שבתוך בית הכנסת "חפץ חיים" ובית הכנסת "אהבת חסד" בירושלים

משרד הבריאות פרסם את מסלולה של חולה מספר 214, אישה בשנות ה-80 לחייה מירושלים: היא ביקרה בבית הכנסת "היכל ברונה" שבתוך בית הכנסת "חפץ חיים" ובית הכנסת "אהבת חסד" בירושלים; בקו 15 של הרכבת הקלה ובתחנה המרכזית בירושלים.

משרד הבריאות מפרסם כי חולה מספר 281 היא אישה בשנות השלושים לחייה מבית שמש אשר באה במגע של חולה מאומת.

האשה הסתובבה 5.3: 8:00-13:00 בית הספר עירוני ה' אבני החושן 57 במודיעין.

המגעים הקרובים של החולה כבר אותרו ומתודרכים באופן פרטני.

כל מי שהיה במקום הנ"ל במועד שצויין מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות, במוקד *5400 או במוקדי קופות החולים:
כללית 2700*
מכבי 3555*
מאוחדת 3833*
לאומית 507*.

בעקבות ריבוי המקרים ביישוב טלז סטון, המשטרה ממליצה על סגר לישוב החרדי טלז סטון, לפיו אין יוצא ואין בא.

ראש המועצה יצחק רביץ פונה לתושבים לקחת ברצינות את הוראות הבידוד. בסך הכל נדבקו כבר 8 תושבים במגפת הקורונה, אחד מהם יולדת, ומאות מהם נמצאים בבידוד.

ראש המועצה החרדי יצחק רביץ הוציא הודעה לתושבים בה נמסר: "לצערנו בשעה האחרונה התגלתה חולה נוספת מהישוב. בשעות הקרובות תצא הודעה ממשרד הבריאות. בשם משרד הבריאות אני פונה ומבקש בכל לשון של בקשה, כל מי ששהה במקומות שפורסמו בימים האחרונים, שיכנס לבידוד ביתי בלי שום הוראת היתר. זה לא משחק, ואנחנו חייבים לקחת ברצינות את הדברים.

רביץ המשיך וכתב: "בס"ד זו הדרך היחידה למגר את המגיפה. אם ישמר הבידוד ובכלל אם נשמור על הכללים שפרסם משרד הבריאות, נוכל בחסדי שמים לעצור את המגיפה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *