חזר להסית: בחסות הקרונה – ליברמן משתלח שוב במגזר החרדי

בימים בהם הציבור החרדי הפך לבשר תותחים, ליברמן לא עוצר וממשיך להסית נגד בני התורה – האברכים ובחורי הישיבות

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שהסית במשך שנה שלמה נגד המגזר החרדי, רק כי רצה להתנקם פוליטית בראש הממשלה בנימין נתניהו, חזר שוב להשתלח במגזר החרדי בחסות הקורונה, ודווקא בימים בהם הציבור החרדי הפך לבשר תותחים ברשתות החברתיות.

ליברמן, שיודע הייטב כיצד להסית נגד המגזר החרדי, כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו נגד אברכים ותלמידי ישיבה ועקץ את שר הבריאות בעקבות אי רצונו להשיב את המשק לסדרו.

ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו: "שמעתי שמשרד הבריאות בראשות ליצמן מתנגד לחזרה הדרגתית של המשק לתפקוד. אני רוצה להזכיר למר ליצמן שמאות אלפי אזרחים במדינת ישראל יצאו לחל"ת עם חשש כבד שלחלק לא מבוטל מהם לא יהיה לאן לחזור".

ליברמן המשיך לפרט "עשרות אלפי עצמאיים ובעלי עסקים קטנים שכל חייהם שילמו מס הכנסה וביטוח לאומי, נותרו בלי פרנסה ולא מצליחים לחדור את סבך הבירוקרטיה על מנת לקבל הלוואה מהקרן שהקימה המדינה".

אחרי זמן רב שלא הסית ליברמן חזר לשסות בציבור בניהתורה וכתב "היחידים שלא הוצאו לחל"ת ומעולם לא שילמו מס הכנסה או ביטוח לאומי וממשיכים לקבל מידי חודש קצבאות, אלו אברכים ותלמידי ישיבות. אולי הגיע הזמן שתסיק מסקנות מר ליצמן?".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *