חטא הקורונה: החלום שמסעיר את העולם החרדי

מגיד המישרים הרב שלמה לווינשטיין שליט״א, התייחס בשיעורו השבועי לנגיף הקורונה שפגע באלפי יהודים חרדים, בדרשתו הוא חשף את החלום המבהיל של בנו של אחד הצדיקים שנדבק במגיפה

מגיד המישרים הרב שלמה לווינשטיין שליט״א, התייחס בשיעורו השבועי לנגיף הקורונה שפגע באלפי יהודים חרדים לדבר השם, בהם רבנים ואדמורי"ם, ראשי ישיבות וצדיקים ברחבי העולם.

הגר"ש סיפר בשיעורו סיפור מפעים שממנו הוא מסביר על מה באה הצרה והמגפה הנוראה הזאת על עם ישראל.

וכך סיפר הרב לוינשטיין: "באמריקה ביום כ״ז ניסן נפטר מנגיף הקורונה יהודי בשם הרב קהלני. לאחר ההלוויה הוא בא אל הבן שלו בחלום, ואמר לו דברים מבהילים "תדע לך שמגפת הקורונה באה בעוון הדיבורים בבתי הכנסת".

האב ממשיך בחלומו ואומר לו, שאם ירצה לדעת למה ואיך הוא קיבל רשות לבוא אליו ולגלות לו את זה, הסיבה היא, אמר האב "כי אני נזהרתי בכל כוחי שלא לדבר בבית הכנסת בכל ימי חיי.

האב אמר גם כי לכן קוראים למגפה הזאת 'קוביד 19' (19 covid), בגלל הכבוד שלא נותנים לבתי הכנסת ומזלזלים שם ומדברים שם דיבורי חול.

הוא המשיך והפליא: "הפלא הוא שדבר החלום ארע באותו שבוע שקוראים בו את פרשת קדושים ששם כתוב בפרק י"ט: "ומקדשי תיראו אני ה', ובוודאי שאין סימן גדול יותר מזה. סיים המגיד מישרים."

צפו בדברי הרב לוינשטיין:

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה נכון מאוד ! חד משמעי

    זאת הסיבה האמיתית לפחות בין היתר ואולי יש עוד סיבות בבית כנסת לא מדברים בכלל ! רק בחוץ

    דוד |
    הגב
  2. אין , אין גבול לאינפנטיליות של העיזים בעלי עיני העגל ומבט רייק מלא טימטום אנסופי

    חטא היוהרה של הרבנים ששמחו כששמעו על הקורונה ובקשו להמשיך בתפילות ובמנינים כדי להראות לכל העולם החילוני סוף סוף שרק התפילות שלהם מנצחות את הקורונה…לאחר כשבועיים בחודש מרץ כשקלטו שמתו עשרות אדמורים רבנים ומנהלי ישיבות , הבינו סוף סוף שהתפילות שלהם אינן שוות כלום. ואם יש בורא עולם הוא הוכיח עד כמה הוא שונא אותם את תפילותיהם הצבועות ואת מעשיהם. כשהבינו זאת כבר היה מאוחר ורבים מהם מתו.

    דוד עופר |
    הגב
  3. שקרן

    כמה שקרים עוד ניתן לכם למכור לנו? גזירות תח ותט והשואה גם הם בגלל שדיברו בבית הכנסת …יאלה יאלה אפשר לחשוב שזוהי עבירה ששוה להרוג בשבילה ובגללה מיליונים של אנשים ילדים …חפשו כבר עבירה חדשה

    אלי ירושלים |
    הגב