חיזבאללה מודה: אחד מאנשינו נהרג אמש בסוריה

על פי המרכז הסורי לזכויות אדם, "16 אנשי מיליציה המזוהים עם המשטר האיראני נהרגו או נפצעו בתקיפה על עמדות צבאיות דרומית לבירה דמשק"

אחד מאנשינו נהרג אמש בסוריה ארגון הטרור חיזבאללה הודיע בצהריים כי עלי כאמל מוחסן ג'וואד, הנמנה על פעילי הארגון, נהרג אמש "מות קדושים" בסוריה. ג'וואד נהרג ככל הנראה במהלך התקיפה המיוחסת לישראל אמש באזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק.

על פי המרכז הסורי לזכויות אדם, "16 אנשי מיליציה המזוהים עם המשטר האיראני נהרגו או נפצעו בתקיפה על עמדות צבאיות דרומית לבירה דמשק".

על פי הדיווחים מסוריה, בין היעדים היו משלוחי נשק שהגיעו ככל הנראה אתמול בבוקר בטיסת מטען של מטוס בואינג השייך למשמרות המהפכה האיראניים – בטיסה מטהרן לדמשק.

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנא אישרה כי מערכת ההגנה האווירית פעלה מול תקיפה עוינת ותושבים בדמשק העלו תיעודי וידאו מהיירוטים בשמי העיר.

על פי הרשתות החברתיות בסוריה, הותקפו הערב 3 מטרות: שתיים באזור דמשק ואחת באזור קוניטרה – לא רחוק מהגבול עם ישראל. עוד נטען כי מדובר ביעדים של איראן וחיזבאללה. בישראל כמו תמיד לא מתייחסים לדיווחים הללו, אך תושבים בצפון טענו דקות לפני התקיפה על תנועה אווירית חריגה בשמיים.
התקיפה הקודמת בסוריה, לפני כמה שבועות, גבתה על פי הפרסומים את חייהם של לפחות 7 פעילי טרור המוזהים עם איראן וחיזבאללה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *