ח"כ אבוטבול על ההתעמרות כלפי הציבור החרדי: "גדולי ישראל יחליטו אם להמשיך לטפל בזה מתוך הקואליציה או לפרוש"

"אי אפשר לעבור לסדר היום על הסרטונים האלימים"

נוכח ההפגנה אמש בירושלים בא התנהלו השוטרים בצורה אלימה כלפי חסידי בעלז שהפגינו, בנוסף לכל האירועים הקשים בהם תועדו שוטרים נוהגים ביד קשה ובאלימות כנגד חרדים עולה השאלה היכן נציגי הציבור החרדים בכנסת ומדוע קולם אינו נשמע.

ביומן הצהריים ברדיו 'קול ברמה' נשאל על ידי ח"כ משה אבוטבול האם הוא ויתר חבריו השלימו עם המצב:

"אי אפשר לעבור לסדר היום על הסרטונים האלימים, השר דרעי מתכון לפעול בכל הכח בנושא. השר אוחנה יוריד לשטח את ההנחיות לפעול ברגישות, אני בטוח שזה יחלחל לשטח. אני סומך עליו.

ח"כ סמוטריץ' הביע את נכונותו לשמש כפרויקטור לציבור החרדי בנושא הקורונה ולבצע את תהיאומים השונים, ח"כ אבוטבול נשאל בראיון כיצד יתכן ואין נציג ציבור חרדי שמוכן להרים את הכפפה ולפעול למען הציבור, האם אין נציגים מוכשרים והציבור החרדי צריך לקבל את העזרה לה הוא משוע דווקא מנציג ציבור אחר וממגזר אחר?

ח"כ אבוטבול: ח"כ סמוטריץ' מנסה לעשות סבוב פוליטי על חשבוננו, לדעתי הפרויקטור צריך להיות אפוליטי בכדי שלא יהיו טענות כלפי פעולותיו".

ולגבי המשך הישיבה בממשלה שמתעמרת במגזר החרדי השיב:

"מחר בסיעת הסיעה נושא האלימות יעלה ואנחנו נקבל הנחיות איך לפעול, לפרוש זה לא היתרון, גדולי ישראל יחליטו אם להמשיך לטפל בזה מתוך הקואליציה או לפרוש, נפרוש רק אם נראה שאין דרך להשפיע יותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *