ח"כ אבידר מתוודה: "מבקר אצל הרב קנייבסקי כדי לקבל דעת תורה"

ח"כ אבידר מ'ישראל ביתנו' לריזל ב'רדיו דרום': "אני מעריך את דרעי, גפני וליצמן. כולם עזרו לי כשהייתי מנכ"ל הבורסה. יש כמה ח"כים שאני רב איתם בגלל הפוליטיקה המגעילה. היא גורמת לי שלא ישארו לי חברים"

ח"כ אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' אמר הבוקר למנדי ריזל ב'רדיו דרום': "אנחנו חוזרים כל יום על האמרה שאנחנו לא נגד חרדים. אף אחד מאיתנו לא נגד יהדות, בטח לא ליברמן שביום שישי מכבד את אשתו למרות שהוא לא שומר שבת.

"אני הייתי אצל הרב קנייבסקי, פעם אחת כדי לקבל דעת תורה, ואני מאוד מעריך אותו. יש 2 רבנים שאני מאוד מעריך – הרב קנייבסקי והרב בעדני ממועצת חכמי התורה. בתים פשוטים, אין ריהוט, אין כלום. אתה פשוט מתבייש שאתה נמצא בסיטואציה שבה רב גדול בתורה חי בתנאים כאלה. אני מגיע לרב קנייבסקי ואני נכנס אליו הביתה וזה נראה כמו צריף. הם הסוג של היהדות שאני מעריך ומוקיר, של תקופת הכהונה שבה הפוליטיקה לא נגעה בדת. הם עוסקים בתורה מבוקר ועד לילה, ישנים שעתיים-שלוש, משרתים את הציבור בזה שהם נותנים דעת תורה, מברכים את עם ישראל, הם לא יודעים מה אומר כל חבר כנסת מטעמם".

לדבריו, "אני מעריך את דרעי, אני מאוד מעריך את גפני ומאוד מעריך את ליצמן. שניהם עזרו לי כשהייתי מנכ"ל הבורסה ליהלומים. יש כמה חברי כנסת שהיום אני רב איתם בגלל הפוליטיקה המגעילה הזו. היא גורמת לי שלא ישארו לי חברים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *