ח"כ אשכנזי נבחר ליו"ר הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון

אשכנזי :"אסור לנו לאפשר שיהיה ואקום בנושא הביטחוני-מדיני"

הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון קיימה את דיונה הראשון לכנסת ה-22. הדיון נפתח ע"י יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), אשר אמר כי הוועדה המסדרת החליטה להמליץ על ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) כיו"ר הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון וחברי הוועדה הזמנית אישרו המלצה זו בהצבעה פה אחד.

לאחר מכן אמר יו"ר הוועדה הזמנית, ח"כ אשכנזי, "אני מודה לחברי הוועדה על האמון, ואישור המינוי שלי כיושב ראש הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון.

תודה לחברי הוועדה היוצאים, למנהל הוועדה ולצוות המקצועי המסייע. ובמיוחד, תודה ליושב ראש הוועדה היוצא, אבי דיכטר, על למעלה מ-3.5 שנות כהונה בתפקיד. נחליף תובנות ניסיון והדרכה בסיום הדיון. אני פה כבר ארבעה חודשים איתו והוא לא נתן לנו לשכוח שלא במקרה קבעו את רציפות הוועדה הזו, חרף צוק העתים וממשלות המעבר. היו בתקופה זו דיונים מקצועיים וללא משוא פנים בכל נושא שחשבנו לעסוק בו.

כרמטכ"ל ומנכ"ל משרד הביטחון לשעבר, אני מכיר היטב את ועדת החוץ והביטחון. מדובר בתפקיד משמעותי עם חשיבות רבה לחוסנה וביטחונה של מדינת ישראל. אסור לנו לאפשר שיהיה ואקום בנושא הביטחוני-מדיני.

אנו נמצאים בתקופה שמאופיינת באתגרים רבים בזירה הביטחונית, חלקם ידועים לכל וחלקם נדונים בחדרים סגורים. יש לנו אחריות ומחויבות כלפי אזרחי מדינת ישראל, בשגרה ובחירום. אני מסתכל פה על החברים ורואה כאן צוות בעל ניסיון ובעל אחריות ובטוח שיחד נוכל למלא את המנדט העיקרי של הוועדה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *