ח"כ יזהר שי שנפגש עם האדמו"ר מקרעטשניף: "חבירת החרדים ל'כחול לבן' נראית קרובה מתמיד"

חבר הכנסת מ'כחול לבן' נפגש אמש עם האדמו"ר מקרעטשניף, שזכור כמי שבירך את הח"כית ינקלביץ', והבוקר סיפר: "הבנתי מהאדמו"ר שבהחלט אפשרית חבירה בין המפלגות החרדיות ל'כחול לבן'". האזינו

חבר הכנסת יזהר שי מ'כחול לבן' נפגש אמש עם האדמו"ר מקרעטשניף בביתו ברחובות.

שי, שהתארח הבוקר בתכנית האקטואליה של מנדי ריזל ב'רדיו דרום' ,נשאל בנושא ואמר כי הוא שוחח עם האדמו"ר במשך כשעה, "עד בערך חצות הלילה. הייתי אסיר תודה. למדתי, החכמתי ואפילו החלפנו דעות בנושאים שונים. הוא לא הביע עמדות פוליטיות כפוליטיקאי, אלא חיווה את דעתו בצורה כזו או אחרת גם בפוליטיקה אבל דיברנו גם על נושאים ברומו של עולם".

– סביר להניח שגיששת דרכו את האפשרות של חבירה מצד החרדים ל'כחול לבן'.

"ניסיתי להבין וללמוד ולא בהכרח להשפיע. זו לא הייתה פגישה שמטרתה לבנות קואליציה, חלילה לא אני נציג ולא הוא נציג של אף מפלגה. הוא גם לא חבר מועצת גדולי התורה שנותנת את הטון. הוא משקיף מהצד אבל אני יודע שהוא הרבה יותר מזה, מגיעים אליו חברי כנסת חרדים להתייעץ. הוא נותן את חוות דעתו ואת פרשנותו לנושאים שונים".

האזינו:

-ומה הבנת ממנו, שיש סיכוי?

"הבנתי ממנו שהמפלגות החרדיות – כמו שהוא רואה את הדברים – מבינות את המצב המיוחד שמדינת ישראל נמצאת בו ואת הדילמה של אזרחי ישראל שרואים בעיניים כלות מול ממשלה שלא הצליחה להתממש. ראש ממשלה שנכשל במילוי תפקידו שהוטל עליו על ידי נשיא המדינה".

-ומה עם חבירה אפשרית לכחול לבן?

"אם אני מנסה להסביר את רוח הדברים שעלו מהשיחה הזו בהחלט חבירה אפשרית בין המפלגות החרדיות כחול לבן נראה היום הרבה יותר קרוב למציאות מאשר היה לפני כמה שבועות".

יזהר שי הבוקר אצל ריזל

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *