ח"כ מיקי זוהר: "רק העם מחזיק בגורל המשפטי של נתניהו"

בריאיון לרשת ב' אמר זוהר כי הציבור הוא זה שקובע את הנורמות החברתיות, וגם היועמ"ש ומערכת המשפט יהיו חייבים להתחשב בהחלטות הציבור

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד התייחס היום לפרסום בכאן חדשות ולפיו מקורב של משפחת נתניהו, נתן אשל, אמר לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כי שר המשפטים הבא יקבע את גורלה של נתניהו וזה לא יהיה סמוטריץ'. בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב' אמר זוהר כי מי שמחזיק בגורלו המשפטי של נתניהו זה אך ורק עם ישראל ואזרחי ישראל.

"אם הם יבואו לקלפי בעוד כמה חודשים ויגידו שוב גם ליועץ המשפטי לממשלה וגם למערכות האכיפה וגם לשמאל ולתקשורת הישראלית שהם רוצים את נתניהו כראש הממשלה שלהם, עם כל הכבוד לכולם הוא יישאר ראש הממשלה שלהם", אמר זוהר. "אם הם יחליטו אחרת ויגידו בקלפי משהו אחר אז אני יכול לומר לך יכול להיות שזה יהיה סוף העידן של נתניהו ומי שיפסידו מזה זה רק אזרחי ישראל".

לטענת זוהר הציבור הוא זה שקובע את הנורמות החברתיות והבחירות האלה יכריעו את גורלו של נתניהו. "בסוף אני חושב שגם היועץ המשפטי לממשלה וגם מערכת המשפט יהיו חייבים להתחשב בתוצאות הציבור ולראות מה הציבור חושב על מה שמנסים לייחס לראש הממשלה, כי בסוף הציבור הוא הריבון. יכול להיות שחלק מאזרחי ישראל אולי לא בימין אלא בשמאל היו מעדיפים שבית המשפט יקבע את הנורמות החברתיות ואולי גם את החוקים אבל לא מי שקובע אותם זה בסופו של דבר הציבור".

באשר למועד השימוע של נתניהו אמר זוהר: "אנחנו עדיין מקווים שמישהו יתעשת שם בלשכת היועמ"ש ויחליטו להזיז את מועד השימוע בזמן מסוים כדי שהשימוע יערך בצורה יותר הגונה כלפי ראש הממשלה. אני מעריך שראש הממשלה לא רוצה לוותר על זכותו לשימוע כי הוא מאמין שבהליך הזה הוא יצליח להפריך הרבה מאוד מהטענות שהועלו נגדו".

ח"כ זוהר הוסיף כי הוא כבר יודע שמנדלבליט יחליט להגיש נגד נתניהו כתב אישום. "אני לא אופטימי מאחר שכנראה שהתקבלה שם החלטה, אגב, גם היועמ"ש אמר שהוא מתכוון להגיש נגד ראש הממשלה כתב אישום והשימוע הזה נועד לנסות לשכנע את היועץ לשנות את דעתו. האם הוא ישנה את דעתו? אני בספק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *