ח"כ ניר ברקת: "הליכוד ינהל במערכת הבחירות הקרובה קמפיין חיובי

בנאומו בועידת ישראל לחקלאות ה-10 בירושלים, אמר ח"כ ניר ברקת כי דיבר עם ראש הממשלה והגיע עימו להסכמה כי הליכוד ינהל קמפיין חיובי: "אני מתחייב שאעשה כל מה שאני יכול, כדי שהשיח יהיה חיובי ויתרכז באתגרים האמיתיים שיש למדינת ישראל".

עוד הוסיף ח"כ ברקת: "אנחנו נמצאים אחרי שתי מערכות בחירות. השיח בבחירות הללו היה בעיקר שלילי. השמצות, והכפשות, מכל הצדדים. חרמות אישיות, חרמות של מגזרים. הקרע והשסע בעם רק גדל. היום כשאנו ניצבים בפני מערכת הבחירות השלישית שנכפתה עלינו לצערנו הרב, אני מתחייב שאעשה כל מה שאני יכול, כדי שהשיח יהיה חיובי. שיתרכז באתגרים האמיתיים שיש למדינת ישראל. אפשר שיהיה ויכוח נוקב, ויש פערים גדולים בתפיסות העולם בין הליכוד לכחול לבן ומפלגות אחרות, אבל שנתמקד בנושאים המדיניים, הבינלאומיים, הכלכלי-החברתי, בסוגיות אמת".

ברקת סיים ואמר "אני יכול לגלות לכם שכבר שוחחתי עם ראש הממשלה על הנושא, וישנה הסכמה שאנחנו בליכוד ננהל במערכת הבחירות הקרובה קמפיין חיובי. הרעיון הוא לא רק להציג את ההישגים האדירים שהיו לממשלה בראשותו של בנימין נתניהו בעשור האחרון, אלא גם להעלות רעיונות חדשים ודגלים נוספים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *