ח"כ סתיו שפיר: "לאף אחד אין עניין בגיוס החרדים"

ח"כ שפיר אמרה בראיון לגל"צ כי אין לה עניין בגיוס חרדים. שפיר גם התייחסה למירוץ לראשות העבודה: "המצביעים החופשיים אל מול העסקנות והספינים"

ח"כ סתיו שפיר (העבודה) התראיינה הבוקר בגלי צה"ל אפרופו התמודדותה על ראשות מפלגת העבודה. בראיון התייחס גם לסוגיית גיוס החרדים לצה"ל.

בראיון אמרה ח"כ שפיר כי היא חושבת ש"לאף אחד אין עניין בגיוס החרדים ושצריך להכריע בסוגיות אלו על פי האמרה 'חיה ותן לחיות'".

לדבריה, "אני אהפוך את מפלגת העבודה ואחזיר אותה להיות מפלגה של העם, היא תהיה דמוקרטית באמת. אנחנו נתחיל לפרוס את הדברים האמיתיים על השולחן, אנחנו נדבר על שבירת הסטטוס קוו עם החרדים, נוציא את הדיון המיותר ונעשה חיבורים חדשים גם בציבורים שלא דיברנו איתם הרבה זמן, נפסיק את הדיון המיותר שמתגלגל עכשיו על הגיוס של החרדים ונתחיל לדבר על הדברים האמיתיים, על ההשתלבות שלהם בשוק העבודה.

"אני חושבת שלאף אחד, כולל הצבא, אין עניין בגיוס שלהם", ציינה שפיר. "אנחנו צריכים להגיע להסכמה חדשה על החיים שלנו וההסכמה זאת צריכה להיות חיה ותן לחיות. אנחנו לא מתערבים באורח החיים שלהם והם לא מתערבים באורח החיים שלנו. כלומר, נישואין וגירושין כל אחד איך שהוא רוצה, תחבורה ציבורית לפי שכונות ולפי ערים כל אחד מה שטוב לו".

על המירוץ לראשות העבודה אמרה שפיר: "המירוץ צמוד מאוד, בשאלה מי יביא למפלגה יותר מנדטים מבחוץ אני מובילה באופן חד משמעי. ב-24 השעות הקרובות אנשים שמאמינים בדרך שלנו יכולים להתפקד. אם פסיק מהאנשים שתומכים בי ובדרך שאני מובילה יתפקדו היום למפלגת העבודה הם יוכלו להצביע לי בשבוע הבא ואנחנו ננצח בגדול ונעשה מהפיכה במפלגת העבודה".

ח"כ שפיר אף הוסיפה ואמרה: "זה המצביעים החופשיים האידיאולוגים אל מול העסקנות והספינים והארגזים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *