ח"כ שמולי: "מאמין במקום הזה שנקרא מפלגת העבודה"

חבר הכנסת מהעבודה בראיון לכאן רשת ב': הייתה לי דילמה אם לעזוב, החלטתי להישאר. בצד החברתי יש לי, לפרץ וללוי-אבקסיס חיבור טבעי

חבר הכנסת איציק שמולי ממפלגת העבודה אומר היום (שני) כי הייתה לו דילמה קשה אם לעזוב את המפלגה, אך החליט לבסוף להישאר ולהיות מחויב לה.

ח"כ שמולי אמר לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב כי ניסה בכל כוחו לדחוף לחיבור בגוש השמאל מרכז אך יושב ראש המפלגה חשב אחרת ו"זו זכותו, אחריותו וסמכותו". לדבריו, אינו מתעניין בלהיות פליט ולעבור לבד למפלגה אחרת וכי הדבר לא היה עוזר ליצור חיבור גדול. שמולי אמר כי העבודה וגשר יתמקדו במסע הבחירות בעניין החברתי.

"אני מאמין במקום הזה שנקרא מפלגת עבודה. בסוף אתה מסתכל פנימה, והיה לזה משקל מכריע מאוד בהחלטה להישאר במפלגה ולא לעזוב אותה בזמן כזה, שהמים סוערים מסביבנו", אמר שמולי.

על השאלה האם הוא עדיין מאמין בריאיון האיחוד במפלגות המרכז-שמאל, ענה: "אני עדיין תומך בריאיון הזה. אבל בסוף יש איזושהי נקודה אחרי שבועיים שלושה שאתה נפגש ולוחץ ומנסה לשכנע, ומדבר עם יושב ראש המפלגה ועם כל הסביבה – והוא בסופו של דבר מגיע להחלטה שזו הדרך שהוא מאמין בה, שהוא לוקח את המפלגה, ואתה נותר בפניי הדילמה. חשבתי שבזמן הזה אני מעדיף להתייצב לצד המפלגה, לצד החברים שלי וללכת בדרך הזו בכל הכוח בלי לעשות טובה לאף אחד – אני מאמין במפלגה".

על האופציה ללכת למהלך אישי, סיפר: "האפשרות ללכת ולעשות מהלך אישי, הייתה אופציה שעמדה בפניי גם במרצ וגם במחנה הדמוקרטי וגם במקומות אחרים. אני חשבתי שבסופו של דבר התכלית של חיבור במחנה המרכז-שמאל זה לא לבזבז קולות. אם אני אלך ואעשה משהו באופן אישי זה לא יפתור את הבעיה הזו, זה לא ייצור שלם שגדול מסך חלקיו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *