חלוקת השלל הקואליציוני של 'יהדות התורה' נבלמה • חשיפת 'אקטואליק'

המחלוקת הפנימית בתוך אגודת ישראל בין חברי הכנסת יעקב טסלר וישראל אייכלר, הסתיימה כשידו של הראשון על העליונה.
לאתר 'אקטואליק' נודע שהמחלוקת בתוך יהדות התורה מחריפה בימים האחרונים, כאשר בסביבתו של השר ליצמן מספרים שהוא לא אהב את ההתנגחויות בתוך המפלגה, מה שהביא אותו לעצור את השיח על חלוקת התפקידים

המחלוקת הפנימית בתוך אגודת ישראל בין חברי הכנסת יעקב טסלר וישראל אייכלר, הסתיימה כשידו של הראשון על העליונה. הועדה לפניות הציבור עברה לידיו של טסלר, ואילו אייכלר יצא בשרשרת איומים, כשהוא מגיש תוך כדי את הצעת החוק להורדת אחוז החסימה, ברמיזה כלשהי שיפריד כוחות מאגודת ישראל.

לפני שבוע וחצי חשפנו באתר 'אקטואליק' שהמחלוקת הלכה והסתעפה, והיא כעת בין אגודת ישראל לדגל התורה, כאשר העיסוק העיקרי הוא שני התפקידים שנותרו, חבר בועדה למינוי דיינים וסגן יו"ר הכנסת.

בתחילת השבוע האחרון סוכם בעל פה שמי שיחזיק בתפקיד סגן היו"ר הוא הח"כ שצפוי להיכנס בקרוב במסגרת החוק הנורבגי יצחק פינדרוס, כאשר אייכלר יהיה חבר בועדה למינוי דיינים.

בישיבת הסיעה שהתקיימה ביום שני האחרון, היו אמורים לקבוע באופן סופי את חלוקת התפקידים הזו, בתוספת לחלוקת התפקידים של כל חברי יהדות התורה בועדות הכנסת, אלא שעד היום חודש מאז הושבעה הממשלה וחולקו כלל התפקידים, טרם עשו זאת ביהדות התורה.

לאתר 'אקטואליק' נודע שהמחלוקת בתוך יהדות התורה מחריפה בימים האחרונים, כאשר בסביבתו של השר ליצמן מספרים שהוא לא אהב את ההתנגחויות בתוך המפלגה, מה שהביא אותו לעצור את השיח על חלוקת התפקידים, אך למרות זאת במפלגה מאמינים שעד יום שני הקרוב הצדדים יוכלו לסיים את ההתנגחות ולחלק את התפקידים שנותרו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *