חממת סטארטאפים חרדים בתחום הבריאות תוקם בעיר בני ברק

התכנית מופעלת בשיתוף חברות מובילות בתעשיית ההייטק

משבר הקורונה תפס את הציבור החרדי בתחילתה של פריחה בתחום יזמות ההיי-טק. סטארטאפים בבעלות יזמים חרדים בתחומי החקלאות, הסייבר, הרפואה ותחומים נוספים הצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית, לגייס סכומים גבוהים ולהגיע להתעניינות בשווקים בחו"ל.

לצד האפקט המיידי של משבר הקורונה על הכלכלה העולמית, ניכרת עליה בהתעניינות בתחומי הרפואה בציבור החרדי זאת לצד פתיחות להיכרות עם תחומים טכנולוגיים חדשים והבנה כי המשבר הכלכלי יכול לייצר הזדמנויות ליזמים יצירתיים נמרצים.

חממת Bizlabs בשיתוף פעולה עם בית החולים וולפסון משיקים את חממת הסטארטאפים החרדים בתחומי הבריאות שתפעל במרכז 'אחים' בבני ברק. מטרת התכנית היא לשפר את אחוזי ההצלחה של הסטארט-אפים משתתפי התכנית ולסייע בפיתוח מוצרים מצילי חיים. בימים אלה מתקיים הליך האיתור ומיון לסטארטאפים שישתתפו בתכנית.

התכנית החדשה תופעל במסגרת תכנית BizLabs הפועלת בשנים האחרונות ב'ביזמקס – מרכז החדשנות החרדי' ופתחה לאחרונה את המחזור השלישי שלה והעניקה עם היום ליווי ל-14 מיזמי הייטק חרדים בשלבים מתקדמים שכוללים צוות במשרה מלאה, מוצר פעיל וגיוס הון בסכום של 250K$ לפחות. את התכנית החדשה יוביל ד"ר אלעד שטרן, חוקר בתחום מדעי המוח בעל ניסיון בסטארטאפים בתחומים מדעיים ורפואים.

התכנית מיועדת ל-7 חברות סטארט-אפ בבעלות יזמים חרדים בתחום מכשור הרפואי ובריאות דיגיטלית. במהלך התכנית שתמשך חצי שנה, יקבלו החברות ליווי ופיתוח עסקי ומקצועי מלא, חיבור למנטורים מטעם המרכז הרפואי וולפסון, גישה למעבדות מחקר, נגישות לביצוע פיילוטים במרכז הרפואי, ייעוץ רפואי ורגולטורי, סדנאות מקצועיות ופורום משקיעים.

התכנית מופעלת בשיתוף חברות מובילות בתעשיית ההייטק בהן גוגל, אמאזון, ג'נרל מוטורס, האוניברסיטה העברית, יגאל ארנון, KPMG, Fiverr, JVP, והאיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *