חציית קו אדום: רון קובי הגיע לקבר רחל אשת רבי עקיבא והתעמת עם מנהל המקום

ראש עיריית טבריה רון קובי תקף אמש במתחם קבר רחל אשת רבי עקיבא בעיר את מנהל הקבר הרב רפאל כהן וטען כי מדובר בקבר של אישה מוסלמית ולא בציון קדוש והודיע כי מחר בבוקר יגיע לפרק את המתחם "השתלטות של אריה דרעי"

שוב רון קובי חודר לפרטיות של אזרחים ולא עוצר באדום, אמש הגיע בערב לקבר רחל והתעמת עם הרב רפאל כהן מרבני טבריה, שמעון כהן מעסקני העיר אומר ל'אקטואליק': גם אם יש עבירות בנייה לכאורה, זה לא תפקיד של ראש עיר לבוא כמו עבריין בלילה, ולפתוח דלתות וחלונות. בשביל זה יש פקחים, בתי משפט ועוד..

כהן הוסיף "זה רק מוכיח שראש העיר מאבד שליטה עקב זה שהוא לא עולה בסקרים. רון קובי השתגע. הוא מבין שהוא לא עולה בסקרים. שהוא לא מגרד את האחוז אחד. זה מתסכל אותו. הוא מתחיל להתנהג כמו חיה פצועה".

כהן טוען "הוא תוקף אזרחים. פוגע בפרטיות של אנשים. עושה פעולות לא חוקיות בעיר. הורס דברים. משתולל, וכל זה בשידור חי. כל היום הוא מגדף את החרדים. מאשים את דרעי וליצמן בכל דבר. מסית את כולם נגד החרדים. וכל זה בתקווה להשיג עוד מצביעים תמימים למפלגה שלו. אבל במציאות, הוא רק גורם לכולם להצביע לש"ס. צריכים לעצור את הטרוף הזה מיד, וטובה שעה אחת קודם".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *