רמתי נעצר: "ביצע עבירות ולקח כסף מנערות"

בתום חקירה סמויה, פשטו לפני זמן קצר כוחות משטרה על המדרשה הממוקמת בלב שכונת סנהדריה בירושלים, בו התנהלה עפ"י החשד קהילה סגורה ובה עשרות נשים וקטינים תחת תנאי עבדות ועושק 'בניצוחו' של מנהל הסמינר החרדי

בתום חקירה סמויה, פשטו לפני זמן קצר כוחות משטרה על המדרשה הממוקמת בלב שכונת סנהדריה בירושלים, בו התנהלה עפ"י החשד קהילה סגורה ובה עשרות נשים וקטינים תחת תנאי עבדות ועושק 'בניצוחו' של מנהל הסמינר החרדי אהרן רמתי.

ראשיתה של הפרשה בדיווחים שהגיעו לידי יחידת ההונאה ופשיעה כלכלית של מחוז ירושלים, מהם עלה חשד לקיומה קהילה הפועלת במעטה של סמינר נשים שחיות יחד עם ילדיהם בדוחק וצפיפות במתחמי המגורים, כשבראש הסמינר עומד אדם שעפ"י החשד מבצע עבירות שונות כלפיהן וכלפי ילדיהן, וזאת במשך שנים ארוכות.

עם התקדמות החקירה שלוותה ע"י הפרקליטות (אזרחית), אספו חוקרי המשטרה לאורך החודשיים האחרונים עדויות וראיות שהצביעו על החשוד המרכזי (שנות ה- 60, ירושלים), כמי שעומד בראשה של הקהילה, ועפ"י החשד שולט באופן אבסולוטי בחייהן של כ – 50 הנשים, המתגוררות במתחם ונתונות למרותו עד לכדי בידודן מהחברה ומבני משפחותיהן, ובנוסף עלה כי הילדים עד גיל 5, מוחזקים מדי יום במתחם בבידוד מוחלט.

עוד עלה, כי כלפי אותן נשים, נוקט החשוד עפ"י החשד בדרכי ענישה שונות, וכי הן עובדות במקצועות שונים שאושרו ע"י החשוד, כשחלק משכרן מועבר ישירות לידיו, אותו משלשל לכיסו הפרטי.

לפני זמן קצר, כאמור עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו כוחות המשטרה בהם לוחמי מג"ב בשיתוף המרכז הישראלי לנפגעי כתות, גורמי הרווחה, כב"ה, מנהל הגז, מחלקת ההנדסה של עיריית ירושלים ומשרד החינוך, על המתחם בשכונת הבוכרים, ועצרו את החשוד המרכזי וכן 8 נשים נוספות שעפ"י החשד פעלו יחד עמו.

בשלב זה, מתמקדים מאמצי המשטרה יחד עם הגופים הנוספים במתן מענה ראשוני לטיפול בקטינים וכן בבדיקת מתחם המגורים.

כלל החשודים שנעצרו, הובאו לחקירה בחשד לעבירות עושק והחזקה בתנאי עבדות, שבסיומה יובאו מי מהם בפני בית משפט השלום לדיון בעניינם.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לדעתי מדובר ברב שהוסמך ע"י גדולי ישראל. הוא יודע כי כדי להיות רב גדול ומפורסם בישראל, צריך להחמיר ע"פ הלכה בכל תחומי של ההלכה. רב מקל לא נחשב רב. במיוחד חושבות כך הנערות והנשים החרדיות. לכן התפרץ לדלת פתוחה, וכאשר יענו אותו, כן ירבו הנערות שיצטרפו אליו, שנאמר, ופרצת ימה וקדמה וצפונה ונגבה.

    לדעתי מדובר ברב שהוסמך ע"י גדולי ישראל. הוא יודע כי כדי להיות רב גדול ומפורסם בישראל, צריך להחמיר ע"פ הלכה בכל תחומי של ההלכה. רב מקל לא נחשב רב. במיוחד חושבות כך הנערות והנשים החרדיות. לכן התפרץ לדלת פתוחה, וכאשר יענו אותו, כן ירבו הנערות שיצטרפו אליו, שנאמר, ופרצת ימה וקדמה וצפונה ונגבה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. למה כת ? נפש נקי וצדיק ! תפסיקו לזעזע . רמתי מוסר נפשו לבנות במצוקה שאין להם מקום מגורים. לא מנצל אף אחד , הן כולם מעל גיל 18 שזכותן לעשות כרצונם

    למה כת ? נפש נקי וצדיק ! תפסיקו לזעזע . רמתי מוסר נפשו לבנות במצוקה שאין להם מקום מגורים. לא מנצל אף אחד , הן כולם מעל גיל 18 שזכותן לעשות כרצונם , כל החרדים זה כת !!!! בושה ולרפה תורידו את הכותרת המגעילה הזאת.

    מדובר סך הכל באיש צדיק ואשתו הצדקת שמוסרים נפש לעזור לבעלות תשובה שאין להם שום דבר בעולם חוץ מהמקום החם של הרב רמתי והחיזוק העצום שהוא מכניס בהם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מדובר בכת מסוכנת בעלת שליטה מטורפת על בנות ובחורות ואף ילדים ומשפחות שה"רב" סיפח לעצמו

    אין דרך הרב דרך תורתנו.
    אנו פועלים על פי דעת תורה.
    הרב אינו פועל על פי זה.
    מדובר בפעילות שאין בה תמיכה רוחנית. משום גדולי ישראל.
    האדון אהרון רמתי טען עבר הבנות שהצדיקים הגדולים מתו כי חתמו נגדו כמו הרב עובדיה יוסף הרב אליישיב וכדומה.. חס ושלום שזה נכון אך זו טענתו.
    בנוסף הרב לא נותן לבנות לדבר בטלפון באופן שוטף הוא רוצה שהבנות תתייעצנה איתו באופן גורף. חברה טובה שנפלה לשם לא נתנה לי לנהל איתה שיח שוטף בלי 10 ניתוקים בשיחה של חצי שעה ע"מ שתוכל להתייעץ עם הרב מה לומר…
    בנוסף ניהלה איתי שיחה כשבאוזן שלה אוזניה ושיחה פעילה עם ה"רב" ע"מ שתוכל לענות לי מה שהוא יאמר לה!!!! רחמים!!!!!!!!!!!!

    ה' ענק שזה כבר קרה!

    ועשית כל אשר יורוך |
    הגב
  4. מדובר סך הכל באיש צדיק גדול ואשתו הצדקת שמוסרים נפש לעזור לבעלות תשובה שאין להם שום דבר בעולם חוץ מהמקום החם של הרב רמתי שליט"א והחיזוק העצום שהוא מכניס בהם . התשקורת החרדי והחילוני הורסים כל דבר טוב ביהדות החרדית.

    למה כת ? נפש נקי וצדיק !
    תפסיקו לזעזע . הרב רמתי מוסר נפשו לבנות במצוקה שאין להם מקום מגורים לא מנצל אף אחד, הן כולם מעל גיל 18 שזכותן לעשות כרצונם ,
    כל החרדים זה כת!!!! בושה ולרפה תורידו את הכותרת המגעילה הזאת!!!!

    מדובר סך הכל באיש צדיק גדול ואשתו הצדקת שמוסרים נפש לעזור לבעלות תשובה שאין להם שום דבר בעולם חוץ מהמקום החם של הרב רמתי שליט"א והחיזוק העצום שהוא מכניס בהם . התשקורת החרדי והחילוני הורסים כל דבר טוב ביהדות החרדית.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. הנה 10 נקודות למחשבה כנסו......

    להקדמה: אל תקנו את כל ההשקרים והלוקשים שמוכרים לכם. כנראה ישוחרר בקרוב בס"ד. שוב אל תקנו את כל ה"מוציא שם רע" השקרים והלוקשים שמוכרים לכם.

    הנה כמה נקודות לזכור:

    א) -הבנות ברובם בעלות תשובה ברמה כזו או אחרת, לכן הם בעצמם לא רוצים קשר עם המשפחה והם רוצים לגור שמה והם משלמים לו כל חודש…

    ב) -הם הולכות לעבוד עם המלצתו, משלמות לו השתתפות בהוצאות המקום, שכירות ארנונה חשמל מים ומזון וכו'…… לסיכום אין שם שום בעיות. גם הפעם ייצא בלא כלום. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה.

    ג) -והנה *\\\-נקודה למחשבה-///*
    אז מה היה לנו בסירטון ?
    תמונות של אב.
    תמונה של מיטות.
    תמונה של שטרות שיש בכל כיס. וד"ל.

    ד) -בינתיים כההוג במדיה נראה כמו רכילות ולשה"ר גמור. שמתם לב שהמשטרה אין ממנה ראיה כלל??? וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. כל עוד שזו הבחירה שלהן אין כאן שום בעיה. כנראה ישוחרר בקרוב בס"ד. כדכתיב: וְכָל-קַרְנֵי רְשָׁעִים אֲגַדֵּעַ תְּרוֹמַמְנָה קַרְנוֹת צַדִּיק אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ.

    ה) -כעת כולם יודעים שזה בכלל לא כת. "הכל קשקוש, לא היה ולא נברא" ובס"ד החשדות יופרכו והוא יצא זכאי. יש אנשים שמנסים לנקום בו באופן אישי אבל בסוף הוא ייצא זכי לגמרי. אף בת לא התלוננה על תנאי המגורים, מה שמוכיח שכל הסיפור פה הוא רדיפה בלבד.

    ו) -ראוי לציין שמבחינת המשטרה, כל עוד לא התקבלו תלונות על פעילות בלתי חוקית במוסד, שבו כל הבנות בגירות, היא מנועה מלפעול נגד המוסד והעומדים בראשו. בנוסף, המדינה והרשויות אינן מתקצבות את המוסד.

    ז) -כל הטענות וסיפורי המעשיות הם חלק ממסע רדיפה מתמשך לאורך חמש השנים האחרונות מצד הורים מתוסכלים שבנותיהם העדיפו לנתק את הקשר איתם מסיבות אישיות, שלא קשורות לרמתי בשום צורה.

    ח) -במגזר החרדי, רבנים שהוחתמו על מכתבים שקראו להתרחק ממנו, כולם חזרו בהם, ומגבים את דרכו בידיעה שכל כוונתו אך ורק לשם שמיים.

    ט) – חז"ל אמרו: החושד בכשרים – לוקה בגופו. זו אזהרה מחז"ל מחשד באדם חף מפשע – (שבת צז, א) אזהרה מפני חשד באנשים נקיים. החושד באדם כשר, שמן הדין שלא לחשוד בו, נענש בעונש גופני. הלוואי שיתבע אתכם דיבה, אפילו את המונח "חשד" לא כתבתם כאילו יש כבר פסק דין חלוט.

    י) – איבדתם את השכל??? הלא ידוע המשנה: אַל תָּדִין (תָּדוּן) אֶת חֲבֵרְךָ עַד שֶׁתַּגִּיעַ לִמְקוֹמוֹ. עד מתי ימשיכו החרדים לזלזל בכבוד אדם ובשמירה על הסדר וכדו, וכל מקום שכבר מנסים לעשות סדר יהיה תמיד כמה פקחים שינסו להרוס.
    *********************************************************

    היה צדיק אחד ז"ל מגדולי הדור, חכם גדול, שהיה אומר פתגם מחייבת: יש מצוות שאני בורח מהם ויש עבירות שאני שמח לעבור עליהם.
    והסביר את זה כך: לפעמים תשמעו מאנשים ש"מצוה לרדוף או לבייש את פלוני" ממצוות כאלו אני בורח.
    ולפעמים תשמע מאנשים "זה עבירה לעזור לפלוני" כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! פשוט כאמור שבעבר כבר נחקר על חשדות דומים ולא הוגשו נגדו כלל כתבי אישום, וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. הוא ייצא זכי לגמרי.

    על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! פשוט כאמור שבעבר כבר נחקר על חשדות דומים ולא הוגשו נגדו כלל כתבי אישום, וכעת אף אחד לא מאמין שזה נכון. כולם יודעים שזה בכלל לא כת. הוא ייצא זכי לגמרי.

    על מה המהומה??? בעבר כבר נחקר ולא נמצא עליו דבר ולא חצי דבר!!! |
    הגב
  7. אף אחד לא מאמין שזה נכון

    אף אחד לא מאמין שזה נכון

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב