חשד: ליצמן איים על גורמי רפואה להשיג חוות דעת

גורם המעורה בחקירה נגד סגן שר הבריאות מבהיר כי מצבו של ליצמן חמור בהרבה ממה שהוא משדר כלפי חוץ

ליצמן הסתבך? במשטרה חוקרים מקרים נוספים שבהם ניסה ליצמן להשפיע על גורמים רפואיים כדי לשנות חוות דעת על אנשים שהיה לו בהם עניין, כך חשף גיא פלג בערוץ 12.

במשטרה לא חוקרים רק את המקרה בו ניסה ליצמן להשיג חוות דעת למלכי לייפר, הקבועת שהיא לא כשירה לעמוד לדין. במשטרה חוקרים גם החשד לפיו ליצמן פעל במספר מקרים להשפיע על גורמים רפואיים, מקצת פסיכיאטרים, כדי לשנות חוות דעת לטובת אנשים שרצה להטיב עמם.

על פי הדיווח של גיא פלג, במשטרה חושדים כי ליצמן ואנשיו איימו על גורמים מקצועיים, שאם לא יספקו חוות דעת מתאימה – יועברו מתפקידם או לא יקודמו בעתיד. גורם המעורה בחקירה נגד סגן שר הבריאות מבהיר כי מצבו של ליצמן חמור בהרבה ממה שהוא משדר כלפי חוץ.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. החשדות נגד סגן השר יעקב ליצמן… ואע"פ כן כעת ליצמן משתיק חילולי שבת

    החשדות נגד סגן השר יעקב ליצמן… ידוע ששבת היא המלכה, ואע"פ כן כעת ליצמן משתיק חילולי שבת בפרהסיה באשדוד, זה חילול שבת – בגלוי, בְּפֻמְבֵּי, בְּרֹאשׁ חוּצוֹת, בְּרֵישׁ גלי, בְּשַׁעַר בַּת רַבִּים, לְעֵין הַשֶּׁמֶשׁ, לְעֵינֵי כֹּל, בְּיוֹם שבת קוֹדש, רח"ל: וּשְׁמַרְתֶּם, אֶת-הַשַּׁבָּת, כִּי קֹדֶשׁ הִוא, לָכֶם; מְחַלְלֶיהָ, מוֹת יוּמָת–כִּי כָּל-הָעֹשֶׂה בָהּ מְלָאכָה, וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא מִקֶּרֶב עַמֶּיהָ.

    – ליצמן למימרן בקול חי: על חילולי השבת באשדוד: אני לא מעוניין שיעשו מזה בלגן, זה יעבור, רק חודשיים עברו מהבחירות שם, מה אתם רוצים? לא פותחים שם שום דבר חדש, יש שם הרמוניה. הכל זה סתם, מנסים לעשות בלגן.

    אבל דיבורו זה חוצפה נגד הקב"ה, נפלה עטרת ראשנו – יתומים היינו ואין אב!!! גם היתה כתבה בחדשות לפני זמן מה שסגן השר יעקב ליצמן ואנשיו עושים מתחת לשולחן בכנסת עוד תיק של שחיתות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב