חשד לפיגוע דריסה בגוש עציון: שני פצועים במצב קשה

לפני זמן קצר אירוע פגיעה דריסה ליד גוש עציון, מחבל שנהג ברכב, ככל הנראה הסית את ההגה לעבר הולכי רגל, השניים נפגעו באורח קשה

הטרור מכה שוב:  לפני זמן קצר אירוע פגיעה דריסה ליד גוש עציון, מחבל שנהג ברכב, ככל הנראה הסית את ההגה לעבר הולכי רגל, השניים נפגעו באורח קשה. חובשים של מגן דוד אדום מעניקים להם טיפול. המחבל נוטרל.

על פי החשד, מחבל הגיע עם רכבו לאזור הכניסה ליישוב, מסית את ההגה ופוגע בהולכי הרגל שעומדים סמוך לתחנת האוטובוס. כתוצאה מהפגיעה, נפצעו 2 ישראלים, אחד מהם באורך בינוני עד קשה, אחד באורח קשה.

שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון: זה נראה כמו פיגוע דריסה, הרכב הפוגע הוא רכב עם לוחיות זיהוי ישראליות, לכן עדיין בודקים את העניין. אנחנו בשלבי זיהוי ופינוי הפצועים ועומדים בקשר עם הצבא. ההיערכות הצבאית כאן מאוד מסיבית. אבל כל אחד יכול להחזיק בנשק מסוג רכב. אני מקווה שאנחנו לא לפני גל חדש של טרור.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המטה החרדי בליכוד: ‏יצא המרצע מן השק. בשקט בשקט ח"כ גפני וח"כ אשר מנסים שוב לחבור לשמאל ולרפורמים ולהפיל את שלטון הימין. הפעם חייבים להסביר לכולם שהצבעה ליהדות התורה תאפשר לאנשי שמאל כמו ח"כ גפני וח"כ אשר כוח לסכן את ביטחון ישראל ולהחזיר את הטרור לרחובות. יש רק ליכוד אחד גדול מול כל השמאל!

    המטה החרדי בליכוד: ‏יצא המרצע מן השק. בשקט בשקט ח"כ גפני וח"כ אשר מנסים שוב לחבור לשמאל ולרפורמים ולהפיל את שלטון הימין. הפעם חייבים להסביר לכולם שהצבעה ליהדות התורה תאפשר לאנשי שמאל כמו ח"כ גפני וח"כ אשר כוח לסכן את ביטחון ישראל ולהחזיר את הטרור לרחובות. יש רק ליכוד אחד גדול מול כל השמאל!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב