חשיפה: מחלוקת במטה ההסברה של 'יהדות התורה' גרמה לפיצול וחילופי האשמות

"אם בדגל התורה לא יישרו קו איתנו זה ילך לפיצוץ אדיר"

בוקה ומבולקה במטה ההסברה של יהדות התורה – בעקבות אי פרסום הקמפיין בביטאון דגל התורה בסופ"ש האחרון.

בטאוני אגודת ישראל המודיע והמבשר יצאו החל מיום שישי בקמפיין בחירות תחת הסלוגן "זכות הקיום", אך בבטאון של דגל התורה יתד נאמן בחרו שלא להתחיל בקמפיין והמודעות לא התפרסמו.

בדגל התורה טוענים שהטיימינג הנבחר בקמפיין בציבור החרדי, הוא לא נכון ומעולם לא החלו בקמפיין בחירות חודש לפני.

כמו כן , ישנן גם חילוקי דעות בין מטות ההסברה לגבי כל המסרים והסלוגנים אשר ילוו את קמפיין הבחירות כאשר דגל התורה בעד "יהדות או כלום" ואגודת ישראל דווקא בעד הסלוגן "זכות הקיום"..

בכיר באגודת ישראל טען בשיחה עם 'אקטואליק' כי "בדגל בטוחים בעצמם יותר מדי ולא מוכנים לשמוע את דעת האחר, הם סירבו בתוקף לקמפיין המיוחד שיצא מתחת ידנו, והחליטו שהם עושים קמפיין לבד. אז אל תתפלאו אם תראו ביתד נאמן פרסום אחר".

לדבריו "אם בדגל התורה לא יישרו קו איתנו זה ילך לפיצוץ אדיר. כרגע יש שיח בנינו ואנחנו מוצאים תגובות יחד אבל אם זה ימשיך כך לא נוכל להמשיך לעבוד יחד. נחזור לעידן של צוותים שונים ומטות שונות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני ואפסי עוד

    …הרי ידוע לכולם גאוותו חוצפתו ויהירותו של הכלומניק משה גפני..שכדי להסתיר את כל המלחמות והשנאה.בתוך יהדות בלי המפולגת.אז נשאר לו לעקוץ את שס..שבגללה הוא ..מתפוצץ..מקנאה אין הכל מתנהל בנועם..מי שציפה באגודה שגפני יעריך אותם..שישכח..הוא האלוה ואין מלבדו..שימשיך להתפוצץ מקנאה מהצלחת שס..זה מה שמגיע לגזען שפל..ואחד שהכניס את המחלוקת והשנאה בתוך הציבור החרדי..זה 30 שנה..וזאת עובדה..

    חצקל |
    הגב