חשיפה: ערבים חדרו למודיעין עילית דרך מנהרה נסתרת

חשיפה: שלושה פלסטינים חדרו בליל שבת מהכפר בילעין לשכונת נאות נאות הפסגה במודיעין עילית דרך מנהרה (שמשמשת כמי ניקוז בימות הגשמים) שחוצה את הוואדי

חשיפה: שלושה פלסטינים חדרו בליל שבת מהכפר בילעין לשכונת נאות נאות הפסגה במודיעין עילית דרך מנהרה (שמשמשת כמי ניקוז בימות הגשמים) שחוצה את הוואדי.

על פי טענות תושבים, השלושה פרצו לאחד הבתים, גנבו כסף, וחזרו בשקט בשקט אל הכפר מבלי שאיש יבחין בהם. בתחילה חשדו בשכונה כי מדובר בשבבאניקים, אך לאחר בדיקה מעמיקה התגלה מוט ברזל שמכסה את המנהרה שמגיעה עד פאתי הכפר בילעין. אחת השכנות העידה כי היא הבחינה בערבים נמלטים (בתוך שניות) באמצעות החשיכה אל פתחת המנהרה.

בשכונה מתריעים מפני מחבלים שיכולים לחדור ללא כל בעיה אל העיר. אחד התושבים אומר בשיחה ל'אקטואליק' כי כל מחבל יכול להגיע אל הכפר בכל רגע שיחפוץ ויחטוף ילדים או יבצע מעשי טרור.

אותו תושב תיעד את הפתח שממנו מוליכה המנהרה לאיזור הכפר הערבי שם ניתן להיכנס ולצאת ללא כל בעיה. בצבא טרם טיפלו בבעיה שמהווה מחדל חמור לאור השמירה הצבאית ההרמטית סביב העיר מודיעין עילית. חיילים שהגיע למקום החלו לבדוק את הפרצה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לאן הגענו

    נו ! אתם מבינים שמתעסקים פה בארץ רק בביבי מה קורה ? צאו מחושך לאור זה כבר מסוכן מאוד חייבים לתת מכה לאויבנו וטובה שעה אחת קודם ועד עכשיו לא עשו דבר !!!

    חי באור |
    הגב
  2. אין אמונה באויבינו לעולמי עד

    , אוי לנו ולכל מדינתנו וכוחותינו האדישים לאויבינו, חובה להקשיב לתלונות הציבור בכל מקום בארצנו ולהילחם מיידית ולתקוף ולחסל את כל אויבינו בכל מקום ובכל זמן ולחסום ולמנוע מהם כל אפשרות לפגוע בנו, ולא להישאר אדישים ככל חיינו ולהמתין לעוד פיגוע או חטיפה חלילה,, חובה לזכור וללמוד מההיסטוריה האחרונה ומהעבר הרחוק כי אין אמונה באויבינו לאף הסכם שלום ולא להפסקת אש ולא לרגיעה זמנית, כי השקט הוא לפני הסערה שהם מתארגנים כל פעם מחדש, ועובדה שיש להם היום מאות אלפי טילים וכוחות רבים ונשקים חופשי חופשי וכו' וכו' ובעיקר יש להם בתי"ס ללימוד ילדים להיות מחבלים ושאהידים, וכל זאת באחריות ובמודיעין של מדינתנו והאדישות חסרת האחריות בכל חיינו,,מדינה שרוצה לחיות חייבת לחסל ולתקוף ולהרתיע את האויב יום ולילה 24/7 שלא יעיזו אף לחשוב להתעסק איתנו,,,כך עושים ברוסיה, בסין וביפן ולכן אין שם טרור כלל וכלל,,,

    אשר סידי, |
    הגב