חתול שחור? תעלומה: מה עבר בין ח"כ גפני לנתניהו והליכוד?

בשבועות האחרונים התפורר הקשר בין משה גפני יו"ר דגל התורה וועדת הכספים, לבין מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו. את הסיבות לכך ניתן לתלות בדברים רבים, אך אי אפשר להצביע על מקרה מסויים שגרם לח"כ גפני לנפץ את הקשר ההדוק, כאשר על פי גורמים אף העלה בפני חבריו את אופציית הפרישה מהממשלה

בשבועות האחרונים התפורר הקשר בין משה גפני יו"ר דגל התורה וועדת הכספים, לבין מפלגת הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו. את הסיבות לכך ניתן לתלות בדברים רבים, אך אי אפשר להצביע על מקרה מסויים שגרם לח"כ גפני לנפץ את הקשר ההדוק שהיה במשך שנים עם נתניהו.

אחד הרגעים בהם היה ניתן לראות שהקשר בין השניים הולך לאחור, התרחש לפני כשבוע וחצי בזמן שח"כ סמוטריץ' ניסה להקים ועדה שתבחן את ניגודי העניינים של שופטי העליון. נתניהו כך על פי גורמים בימין ניסה להפיל את הפלת ההצעה על החרדים, דבר שהרגיז את ח"כ גפני שהתשלח בראש הממשלה.

היום, היו אלה חברי ועדת הכספים שקיבלו עדות ליחסים בין גפני לנתניהו והליכוד. במהלך דיון על חוק הקורונה הגדול ניסה יו"ר הקואליציה לבקש שינויים שלא כ"כ היו מקוהלים על גפני שהשיב לו בקוצר רוח.

‏בסיום דבריו בוועדת הכספים, אמר ח"כ ‎מיקי זוהר ליו"ר הוועדה ח"כ משה גפני: "אני מחכה לימים בהם שיתוף הפעולה בין הליכוד לרב גפני יחזרו למה שהם היו פעם". על כך, ענה לו משה גפני: "יש דברים שהם כבר בלתי הפיכים".

בכירים בליכוד טוענים בשיחה עם 'אקטואליק' כי הקשר של גפני עם נתניהו הגיע בימים האחרונים לשיא, לאחר שהאחרון סירב לפגוש אותו מספר פעמים, "מעדויות שהגיעו אלינו ע"י עסקנים פוליטים חרדים, גפני העלה לאחרונה יותר מפעם אחת את האופציה של פרישה מהממשלה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא עבר ביניהם. עבר בין גפני למצביעיו. עד היום הם חשבו

    שאוטומטית החרדים יצביעו להם. סוף סוף קלט שהציבור לא יצביע להם. במיוחד לדגל התורה שבראשות גפני שיחד עם דרעי יכלו להשפיע ולא עשו זאת. הציבור החרדי יצביע למפלגות אחרות או לא יצביע בכלל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב