כל הכבוד: ברשל"צ העירייה תאפשר לזוגות להתחתן במתחם מגודר עם דשא מול הים

העירייה תציע לזוגות את המתחם עם חופה מעוצבת, תאורה, הגברה, רב מחתן ודי ג'יי ללא כל עלות

לא ברור אם אנחנו בגל שני, אבל בהחלט בסבב שני של חתונות בצל נגיף הקורונה. המגבלות החדשות שאושרו סגרו את אולמות האירועים וטרפדו את התוכניות של זוגות רבים. עיריית ראשון לציון מרימה שוב את הכפפה, וכפי שנעתרה לזוגות רבים בסבב הראשון, העירייה תאפשר לזוגות להתחתן במתחם מגודר עם דשא מול הים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "בכל מקום שהעירייה תוכל לסייע לתושבים באתגרים שמזמנים נגיף הקורונה, אנחנו נהיה שם. זו זכות עבורנו לסייע לזוגות להתחיל את חייהם המשותפים".

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, שגם מחזיק את תיק חוף הים, יוביל שוב את המיזם בעיר. "מבחינתנו זו תחושת שליחות אמיתית, לאפשר לזוגות מהעיר לממש את התוכניות שלהם בצל הקורונה ולהקים משפחה בעיר".

המיזם ייצא לדרך עם המועצה הדתית בראשות הרב ישעיהו מלכא ויועץ ראש העירייה לענייני דת, רונן זינגר. העירייה תציע לזוגות את המתחם עם חופה מעוצבת, תאורה, הגברה, רב מחתן ודי ג'יי ללא כל עלות. החתונות יתקיימו בחודש אוגוסט בימים א'- ה' בין השעות 19:00 ועד 22:00.

כזכור, בגל הראשון עיריית ראשון לציון אפשרה לזוגות רבים להתחתן בבתי הכנסת ברחבי העיר וכן במוזיאון ראשון לציון, שם הוקמה חופה מעוצבת. רק בחודש מרץ האחרון התחתנו כעשרים זוגות דרך המיזם של עיריית ראשון לציון והמועצה הדתית.

יש לציין כי החופה מתקיימת בהתאם להגבלות וההנחיות של משרד הבריאות. סך הנוכחים בחתונה יעמוד על 20 איש.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *