טובייה פריינד ל'אקטואליק': כך נמנעה מודיעין עילית מסגר

סגן ראש העיר מודיעין עילית הרב טוביה פריינד אומר בשיחה ל'אקטואליק' כי החלטת משרד הבריאות שלא להטיל עוצר על העיר החרדית מודיעין עילית נובעת בשל ההקפדה על הכללים

סגן ראש העיר מודיעין עילית הרב טוביה פריינד אומר בשיחה ל'אקטואליק' כי החלטת משרד הבריאות שלא להטיל עוצר על העיר החרדית מודיעין עילית נובעת בשל ההקפדה על הכללים: "מודיעין עילית מחוץ לעוצר בזכות ההקפדה של התושבים על ההנחיות ופעילותו של הרב גוטרמן מול משרד הבריאות", אומר הרב פריינד.

רק בפתיחת שנת הלימודים ערך משרד הבריאות בדיקות לכלל התלמידים בעיר כאשר מתוכם אומתו 70 תלמידים לנגיף. בזכות המהלך של גוטרמן מודיעין עילית הפך לכתומה, אך גל ההדבקות בישיבות החזירו את העיר לאדומה. גוטרמן הסביר לגמזו את העניין, וגמזו שנמצא בקשר שוטף עם ראש העיר החליט שלא להעניש את העיר בה רוב התושבים מקפיד על הכללים ועוטה מסכות.

אחרי חודשים שבהם בני ברק החזיקה בתואר העיר עם מספר המאומתים הגבוה ביותר ביחס למספר התושבים, מודיעין עילית לקחה את הבכורה. אחד מכל 18 תושבים במודיעין עילית כבר נדבק בקורונה. בבני ברק אחד מ-19.בתל אביב אחד מ87, במודיעין אחד מ110 ובגבעתיים אחד מ165.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *