טור נוקב: דנה ורון על הצביעות של בני גנץ

עומד לו גנץ נגד כל כוחות הטבע האדירים ורוצה להכריח אותנו להתערבב, צריך לצידו את אוייבי ישראל כדי לממש את שנאתו היוקדת כלפי ביבי, ולשונו המאוד לא חלקה מפזרת אהבה ואחדות מדומות.

 

גנץ עמד היום מעל הפודיום והסביר לנו ש״העם עייף משנאות״. מצחיק להגיד את זה כשהדבר היחיד שמניע אותך הוא שנאה עמוקה ויוקדת.

אני יודעת שקורונה המנוולת הזו אמורה להוציא מאיתנו אחדות ואהבה, אבל האמת היא שכואבת לי הבטן.

האוויר המנוגף הזה הוא רק תוצאה של חולי עמוק הרבה יותר. של כוחות החושך בעולם. של טבעים דורסניים שמנסים לטשטש ולהרוס את תכלית כוונת המכוון. אבל להילחם בבורא הרי אי אפשר אז הוא הביא קורונה, מכריח אותנו להתבדל. עם ועם כלשונו, כדתו, באמונתו, לשבת איש ואיש במקומו, בביתו במדינתו.

עומד לו גנץ נגד כל כוחות הטבע האדירים ורוצה להכריח אותנו להתערבב, צריך לצידו את אוייבי ישראל כדי לממש את שנאתו היוקדת כלפי ביבי, ולשונו המאוד לא חלקה מפזרת אהבה ואחדות מדומות. עם מי גנץ אתה רוצה להתאחד? גייסת לשורותיך את אוייבי ישראל, מתעלם מרצונו הברור של העם היושב בציון. מעולם לא הרגשתי טוב יותר את מהות המשפט ״אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים״.

הנה המלכות נהפכת למינות ואין תוכחה, לא רק שאין תוכחה יש גיבוי! נשיא מדינת ישראל נוטף חיוכים ואחמד טיבי מוציא זוג אצבעות כמו עראפת ימ״ש וצוחק על כולנו בפה מלא שיניים. אם זה לא היה אמיתי זה היה סרט אימה. לא נותר לנו אלא לקוות שבורא עולם ומנהיגו יפר מזימת שונאינו והמבקשים לאבדנו כמו שעשה בתקופת אסתר ומרדכי, המן ופרעה, כמו שעשה תמיד. ״והיא שעמדה לאבותינו ולנו שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב״ה מצילינו מידם״.

מבית ומחוץ אין זה משנה, נצח ישראל לא ישקר. וקריאה גדולה נשמעת באוויר הקורונה הזו מלחשת ומנסרת את חלל העולם –
״מי לה׳ אלי״.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גנץ ובוגי זקנים מסריחים עם רגל בקבר דומים

    לאשה שדת בתבה כדי לדפוק אותו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב