טראמפ בירך את נתניהו: "הניצחון יביא לשלום"

יממה לאחר הניצחון הגדול שהדהים את ישראל, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ברך היום (רביעי) את ראש הממשלה נתניהו על ניצחונו בבחירות. "הניצחון שלו משפר את הסיכויים לשלום", אמר טראמפ לעיתונאים

יממה לאחר הניצחון הגדול שהדהים את ישראל, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ברך היום (רביעי) את ראש הממשלה נתניהו על ניצחונו בבחירות. בשיחה עם עיתונאים בבית הלבן אמר: "ניצחונו משפר את הסיכויים לשלום. הוא בעל ברית מעולה, אני רוצה לברך אותו".

"אני רוצה לברך את נתניהו. נראה שהוא זכה במרוץ הצמוד בצורה טובה", אמר טראמפ לעיתונאים בבית הלבן. "ביבי הוא בעל ברית מעולה, הוא חבר. אני רוצה לברך אותו". טראמפ התייחס לתכנית השלום למזרח התיכון שעתידה להתפרסם בחודש הבא: "כולם אומרים שאי אפשר להשיג שלום במזרח התיכון. אני רוצה להגיד לכם – אני חושב שיש לנו סיכוי ועכשיו יש לנו סיכוי יותר טוב כשנתניהו ניצח".

קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ בירך את נתניהו וכתב בטוויטר: "ברכותיי לראש הממשלה נתניהו על התוצאות המעולות בבחירות של אתמול. בעוד שהתוצאות הרשמיות טרם פורסמו – עניין אחד ברור: יש לך – שוב – את האמון של עם ישראל ובמספר שיא". גם מתאו סלביני, המשנה לראש ממשלת איטליה, שר הפנים ומנהיג מפלגת "הליגה הצפונית" צייץ: "עבודה טובה ידידי ביבי נתניהו וחיבוק לעם ישראל".

ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי צייץ בעברית בחשבון הטוויטר שלו: "חברי היקר ביבי נתניהו מזל טוב! הנך חבר יקר של הודו ואני מצפה להמשיך לעבוד איתך לקחת את השותפות הדו-צדדית שלנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *