טרגדיה במודיעין עילית: ילד נהרג מפגיעת אוטובוס

ילד חרדי נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס ליד בית הכנסת היכל יצחק במודיעין עילית. חובש בכיר במד"א סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס"

טרגדיה במודיעין עילית: ילד חרדי כבן 12 נהרג כתוצאה מפגיעת אוטובוס ליד בית הכנסת היכל יצחק במודיעין עילית.

בשעה 18:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילד שנפגע מאוטובוס ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על ילד כבן 12 שנהרג במקום וקובעים את מותו.

חובש בכיר במד"א מוטי פישר, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."

שמוליק סגל מפקד זק״א מודיעין עילית, אמר: ״מדובר בזירה קשה ומזעזעת. כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן 12 שכוב על הכביש סמוך למעבר חציה לאחר שנפגע מאוטובוס, הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וצוותי מד״א נאלצו לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א מודיעין מטפלים בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום.״

זירת האירוע

משה מילר ויוחנן ברנד חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס. כשהגענו לזירה הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן."

המשטרה מסרה בתגובה כי, "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים שאירעה ברחוב חפץ חיים במודיעין עלית  על פי הדיווח אוטובוס פגע בילד כבן 12 בעת שחצה את הכביש גורמי רפואה של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *