חצי שנה אחרי החתונה: חרדי מבני ברק נהרג בתאונה קטלנית

מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לכביש 443 ממחסום מכבים לכיוון ירושלים בעקבות דיווח על ת.ד. קטלנית, במקום נמצא בחור חרדי מבני ברק כבן 25 ללא רוח חיים

מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לכביש 443 ממחסום מכבים לכיוון ירושלים בעקבות דיווח על ת.ד. קטלנית, במקום נמצא בחור חרדי מבני ברק כבן 25 ללא רוח חיים, מדובר באבי וינברג מתנדב ידידים שנישא רק לפני כחצי שנה.

,וינברג תושב בני ברק, נולד בשכונת פאגי בירושלים לאביו רבי אפרים וינברג מחשובי האברכים בחסידות סלאנים.  הוא התפלל בבית הכנסת של בארדיטשוב, עבד למחייתו בארמונות חן בבני ברק והתנדב בארגון ידידים. בחודש אלול נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרב יצחק שמואל כהן מחסידי נדבורנה המתגורר בנתניה.

חבריו מספרים עליו כי "היה בעל חסד גדול שאג תמיד לחבריו והאיר פנים לכל אדם".

חובש הצלה חיים קלפהולץ, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים בין אופנוע למשאית. כשהגעתי לזירה איתרתי רוכב אופנוע כבן 25 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה. הצעיר סבל מחבלה רב מערכתית, יחד עם פרמדיקים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות שלאחריהם נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו במקום".

מיכאל יעקובוביץ מתנדב זק״א מודיעין שטיפל בזירה, אמר: ״כואב הלב, מדובר ברוכב אופנוע צעיר בן 24 שהתנגש במשאית סמוך לצומת מכבים לכיוון ירושלים, כשהגעתי למקום הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, מתנדבי זק״א צוות מודיעין טיפלו בכבוד המת בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״

 

המשטרה מסרה כי עומס תנועה מורגש בכביש 443 מחסום מכבים למזרח בעקבות תאונה מטופלת.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

מומלץ לנהגים לנהוג בדרכים חלופיות.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לחזק הצניעות: אליכם בנות ישראל הכשרות, גאולת ישראל תלויה בכם!!! ~~~ בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!

    בזמן האחרון לצערינו הרב, כל יום יש צרות לא נורמליות. אני בטוחה כל עוד יש חנויות פאות נכרית המצב ילך ויחמיר ח"ו. חייבים לעצור מגפת הפאות נכריות שנאסר על ידי כל גדולי ישראל!!!!!!!!!!! אני בטוחה שזה הרעל המסוכן שגורם להרבה צרות בעם ישראל.

    תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה ה"שרה באוהל"? איפה הצניעות של יראת ד’? זה מזעזע;~ איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה??

    מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות? מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כשאר נשי חרדים) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די.

    אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע "אלוקים של ישראל שונא זימה הוא" אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים..

    על כן בנות ישראל קדושות עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים והדר בלבושנו ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי בזכות נשים צדקניות יבוא הגואל! וגם לנשים חרדיות יש מה לשפר, החצאית הקצרה כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה מתפחת. בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!

    תמר |
    הגב