יאיר נתניהו זועם על 'ארץ נהדרת'

 בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יאיר נתניהו, זועם על עורכי תוכנית הבידור הפופולרית 'ארץ נהדרת' שבחרו ללעוג על אביו ולהציג אותו כמי שמתבלבל בשמו של אבו מאזן, בעוד שלגנץ הם עשו הנחות ולא הציגו אותו כ"מתבלבל כרוני"

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יאיר נתניהו, זועם על עורכי תוכנית הבידור הפופולרית 'ארץ נהדרת' שבחרו ללעוג על אביו ולהציג אותו כמי שמתבלבל בשמו של אבו מאזן, בעוד שלגנץ הם עשו הנחות ולא הציגו אותו כ"מתבלבל כרוני" –  וזה למרות אין ספור טעויות של יו"ר כחול לבן:

"לא יאמן!", כתב נתניהו הבן בטוויטר, "תוכנית התעמולה הזדונית, הבולשביקית והמטונפת ״ארץ נהדרת״ צחקו על התבלבלות במילים של…..נתניהו! לא, לא של בני גנץ חס וחלילה!".

יאיר נתניהו תוהה למה אחרי אין ספור התבלבלויות הזויות שלו, שמעלות שאלות קשות ביותר על כשירותו הנפשית והמנטלית, (התבלבלויות שהן גם סופר מצחיקות) לא מצאו את דרכן משום מה פעם אחת לארץ נהדרת!.

לדברי נתניהו, "שם שומרים על גנץ כמו אתרוג! (ההתבלבלות של נתניהו עליה הסתלבטו ״ארץ נהדרת״ היא בין אולמרט לגנץ, ואחמד טיבי עם אבו מאזן. לא מבין מה הבעיה, גם ככה אולמרט שולט בגנץ, ואבו מאזן בטיבי)."

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. 2 ששמו המפגר. בולשבקים זה בדיוק הסמול הנגוף

    הבנת אהבל. אתה נראה לי לא יודע מה זה יהודי מה זה ארץ ישראל מה זה תפילין מה זה תורת ישראל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בסד גנץ ימח שמו וזכרו אמן שמו גימטריה נגיף= 143 בר מינן בנימין בני גנץ=קורונה=367 1 אחותו ואשתו זורקים אבנים  על חיילי צהל חיילי הכיבוש לדבריהם. עפר לפיהם אמן 2 עוזרו מכנה ספרדים פרנקים 3 עוזרו השני מכנה טראמפ אדולף 4  פרשת  מימד 5 גנב 4 מיליון ש.ח לא חוקרים אותו מאתרגים אותו 5 בתור רמטכל סיכן חיילי צהל ואפילו שלח אותם ליהרג העיקר לא לפגוע בערבים "ערבים חפים מפשע" כלשונו המטומטמת. 6 אינו יודע לנאום או להתראיין שוכח ומתבלבל בקלות. 7 יש לכם חברה או עסק למי הייתם נותנים ניהולם לממולח ושנון ביבי או לדביל גאנץ? 8 הוא שותה כדורים

    בסד
    גנץ ימח שמו וזכרו אמן
    שמו גימטריה נגיף= 143 בר מינן
    בנימין בני גנץ=קורונה=367
    1 אחותו ואשתו זורקים אבנים
     על חיילי צהל חיילי הכיבוש לדבריהם. עפר לפיהם אמן
    2 עוזרו מכנה ספרדים פרנקים
    3 עוזרו השני מכנה טראמפ אדולף
    4  פרשת  מימד 5 גנב 4 מיליון ש.ח לא חוקרים אותו מאתרגים אותו
    5 בתור רמטכל סיכן חיילי צהל ואפילו שלח אותם ליהרג העיקר לא לפגוע בערבים "ערבים חפים מפשע" כלשונו המטומטמת.
    6 אינו יודע לנאום או להתראיין שוכח ומתבלבל בקלות.
    7 יש לכם חברה או עסק למי הייתם נותנים ניהולם לממולח ושנון ביבי או לדביל גאנץ?
    8 הוא שותה כדורים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מעניין אם הוא יודע בכלל מה זה בולשביקים ילד מטומטם בולשביקים זה הקומונסטים הראשונים של רוסיה לנין וחבריו מה הקשר לגנץ?!

    .

    אני |
    הגב