יאיר נתניהו חשף: ליברמן דרש מינוי היועמ"ש – שיגן עליו

בנו של רה"מ, יאיר נתניהו, התייחס בטוויטר לדברים שכתב עמוס שוקן ורמז לכך שאביו מינה יועמ"ש מסיבות בעייתיות: "זאת הייתה דרישה קואליציונית הכי חשובה של ליברמן ב-2009"

לאחר פיזור הכנסת וההחלטה ללכת לבחירות נוספות, יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התייחס הלילה לציוץ של מו"ל עיתון "הארץ" עמוס שוקן, בו טען כי אביו פעל לכאורה למנות את היועמ"ש לשעבר יהודה ויינשטיין בשנת 2010 על מנת ש"ימרח" את תיקיו של אביגדור ליברמן.

לתשובה המפתיעה של נתניהו הבן, שוקן כנראה לא ציפה, בה יאיר נתניהו למעשה הודה כי ראש הממשלה מינה את ויינשטיין לתפקיד, מאחר וזו הייתה דרישה קואליציונית של ליברמן. "אני אגלה לך סקופ. זאת הייתה דרישה קואליציונית הכי חשובה שלו ב-2009. לא הייתה לו ברירה. מעניין ספר מה אתה יודע על הסיפור? וכל העדים ש'נעלמו'".

היועמ"ש לשעבר וינשטיין הגיב לציוץ לרשת ב'. בהתייחסותו אמר כי "הדברים שכתב הם דברי הבל. לא הכרתי מעולם את ליברמן עד שהגעתי לממשלה כיועץ, לא שוחחתי ולא דיברתי. התיק נסגר מסיבות מקצועיות שפורטו והייתי סוגר גם היום. ראש הממשלה ודאי לא דיבר איתי על תיק, ולא היה מעז לדבר איתי על תיק באשר הוא".

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר: "ב-2009 יאיר היה תלמיד תיכון שלא היה מעורב בכלל בעניינים פוליטיים. התגובה לעמוס שוקן מתבססת על דברים שנאמרו בשיח הציבורי בשנת 2015 סביב פרסום ספרה של עו"ד אביה אלף 'תיק ליברמן'".

בישראל ביתנו גם התייחסו לציוץ של נתניהו הבן ואמרו: "מאז 1999 ועד היום מעולם לא העלנו כל דרישה במשא ומתן הקואליציוני בנוגע לבחירת יועץ משפטי לממשלה. הטענה האחרונה בנדון היא שיא חדש בשקרים ובפרנויות מבית המדרש של לשכת רה"מ ומקורביו. אנו מציעים למטה הליכוד לצרף באופן דחוף פסיכיאטר בעל שם וניסיון מוכח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *