יאיר נתניהו תוקף את הכתב הבכיר: איך שפכת את דמי?

לאחר שערוץ החדשות חשף הערב את תמליל החקירות בתיק 4000 בו עולה כי ראש הממשלה ניסה בבחירות לחסל את נפתלי בנט שהלך והתגלה כמטאור פוליטי, בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, תוקף הערב את הימין החדש של בנט. ואת גיא פלג

לאחר שערוץ החדשות חשף הערב את תמליל החקירות בתיק 4000 בו עולה כי ראש הממשלה ניסה בבחירות לחסל את נפתלי בנט שהלך והתגלה כמטאור פוליטי, בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, תוקף הערב את הימין החדש של בנט.

"האם זה שגיא פלג וערוץ 2 השמאלנים קיצוניים, עושים קמפיין בחירות שקרי לנפתלי בנט זו הוכחה מספקת שה״ימין החדש״ הוא לא כזה ״ימין״?", הקשה הנסיך מבלפור.
"אין לי מושג מה זה השטויות שגיא פלג הביא בתור ״תחקיר״, כותב נתניהו אבל לא יאומן לשמוע את גיא פלג וערוץ 2, ששנים שופכים את הדם שלי ושל אמא שלי, מתבכיינים על עירוב בני משפחה של פולטיקאי.

כאן פונה יאיר נתניהו לגיא פלג, "גיא פלג תגיד לי אתה, מה יותר גרוע, לדווח על אשתו של פולטיקאי ידיעה אובייקטיבית שהיא עובדת במסעדה לא כשרה, או לשפוך את הדם, לרמוס ולהשפיל בן של פולטיקאי רק כדי לנסות להזיק לו פוליטית? לפרסם לכל המדינה הקלטת סתר שלו מלפני שנים כשהוא שיכור וחושב שהוא מדבר ל-2 חברים ועושה איתם צחוקים? איך היית מרגיש אם היו מקליטים אותך או את אשתך פעם שאתם שיכורים ומדברים בפרטיות עם חברים ומשדרים בערוץ 2?

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *