יהדות התורה: גם בבחירות החוזרות נמליץ שוב על נתניהו

ב'יהדות התורה' הודיעו כי בכוונתם להמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה הבא גם לאחר הבחירות החוזרות

סיעת ׳יהדות התורה׳ הודיעה אתמול (שלישי) כי בכוונתה להמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה הבא גם לאחר הבחירות החוזרות.

עוד הבהירה כי סוכם כי במידה והכנסת ה-21 תפוזר בקריאה שניה ושלישית והמדינה תלך שוב לבחירות, אזי יימשך ההסכם בין הסיעות המרכיבות את יהדות התורה, 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' במתכונת הקיימת, על-פי הסיכום הקיים הן בסדר הנציגים והן בחלוקת התפקידים שלאחר הבחירות החוזרות.

ראשי יהדות התורה, סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן ויו”ר ועדת הכספים ח”כ הרב משה גפני:

"מדובר בבחירות מיותרות שאין בהן כל צורך. אך במידה וניאלץ ללכת שוב לבחירות בשל התעקשות אביגדור ליברמן ומניעיו הפוליטיים כלפי ראש הממשלה נתניהו, הרי שהאחדות ושיתוף הפעולה בין אגודת ישראל ודגל התורה – שבזכותן זכתה ׳יהדות התורה׳ להישגים בתוצאות הבחירות האחרונות – יימשכו גם בבחירות החוזרות, בתפילה ובתקווה להצלחה גדולה בסייעתא דשמיא, בברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א".

מוקדם יותר הבהיר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בפוסט שפרסם בפייסבוק כי לא יהיה מוכן לשום פשרה נוספת בנוגע לחוק הגיוס.

"ל'ישראל ביתנו' אין שום כוונה להצטרף לליכוד, לא כחטיבה, לא כבודדים, ולא להטמע במפלגת השלטון. יחד עם זאת, אין לנו שום כוונה לוותר על העקרונות ועל ההתחייבויות שלנו בפני בוחרינו. לכן, חוק הגיוס הוא לא קפריזה, לא אגו ולא נקמה, אלא מאבני היסוד של המשנה הסדורה שלנו. ההצעה להעביר את כל נושאי היעדים ופקיעת החוק להחלטת ממשלה זו באמת כמו קוסמטיקה לפוחלצים", כתב ליברמן.

"זה לא שינוי מינורי זה שינוי מז'ורי. לכן, אנו דבקים בהצעתנו – חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית בגרסה המקורית בדיוק כמו בקריאה הראשונה והכשרה שהח"כים החרדים לא ישתתפו בהצבעה. זאת ההצעה ואין בלתה", חתם ליברמן את הפוסט בנחרצות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *