יוותר על הבריאות? ליצמן מתלבט אם לעבור למשרד השיכון

אחרי חשיפת 'אקטואליק': שר הבריאות יעקב ליצמן, מתלבט לוותר על התפקיד, ולעבור למשרד השיכון – וזאת בשל ההסתה הבלתי פוסקת כנגדו מצד התקשורת שמבקרת את צעדיו.

שר הבריאות יעקב ליצמן, מתלבט לוותר על התפקיד, ולעבור למשרד השיכון – וזאת בשל ההסתה הבלתי פוסקת כנגדו מצד התקשורת שמבקרת את צעדיו.

על פי הפרסום בוינט, ליצמן שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא. בסביבת השר אמרו כי דיבורים ושמועות כאלו מסתובבים כבר תקופה, והבהירו כי אין כל החלטה כזו.

בשיחה של ליצמן עם נתניהו, הודיע שר הבריאות לראש הממשלה כי הוא אכן שוקל לוותר על התיק.

ב- ynet פורסם גם כי ליצמן נועד היום (חמישי) עם נשיא מועצת גדולי התורה של מפלגתו, האדמו"ר מגור, בביתו של הרב בירושלים – כשמחיצת זכוכית מפרידה ביניהם. ההערכה היא כי השניים שוחחו בין היתר גם על המעבר לתיק השיכון.

השבוע חשף כתבנו הפוליטי ישראל אוחיון כי בליכוד לחצו על ליצמן שיוותר על תיק הבריאות בתמורה לתיק הבינוי והשיכון שיעבור לידיו עם אחריות מלאה ורשימה של הישגים בדיור עבור המגזר החרדי.

כצפוי ליצמן השיב בשלילה, וכחול לבן הבינה שמיו"ר יהדות התורה לא תגיע הישועה. אתר 'אקטואליק' פנה ללשכת שר הבריאות יעקב ליצמן במטרה לקבל תגובה לדברים, ומטעמו שללו את המקרה כפי שהובא כאן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *