ילדים מגור קראו לעבר חסיד של ר' שאול: "נאצי!!!"

זה כבר עובר לפסים אישיים: בתיעוד שהגיע לידי 'אקטואליק' נראים ילדים מתלמוד תורה של גור בבית שמש קוראים 'נאצים' לעבר חסיד של רבי שאול אלתר שפרש מחסידות גור. בגור טוענים כי "לא צריך להתייחס לכל ילד שצועק". צפו בתיעוד

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גור נדל"ן מזכירים את המפלגה הנאצית ב 1929

    זה נראה מאוד מסוכן. צריך לעצור בדחיפות את הפטור יעקב

    פעור |
    הגב
  2. היכן אתם גדולי ישראל

    לצערנו מתברר כי אין הנהגה בעם ישראל. מערכת משומנת של טרור 'חרדי' כפשוטו מתנהלת לה בריש גלי ובראש כל חוצות, בגיבוי מלא של ראשי המערכת, נגד יהודים יראים ושלמים תלמידי חכמים וחסידים, שכל חטאם הוא שבחרו להיות 'חסידים' של מישהו שהם בחרו ולא נשארו בחסידות ברירת המחדל שלהם, ואין פוצה פה ומצפצף, זו שערורייה נוראית.
    הרי כל אחד מבין ש'חסידות' מעצם הגדרתה אינה יכולה להיות 'חובה', ואין שום דין בתורת ישראל שמכוחו יכולים לכפות על אי מי בחסידות של הוריו, ואם מערכת כלשהיא מעודדת ומלבה ואולי אפילו מממנת טרור פיזי, חרמות, נידויים, שיימינג נוראי ואכזרי ברשת, נגד אנשים כשרים ויראי ה', זה עוול ופשע בל יכופר, והאחראי לזה אינו יכול להיוותר במקומו המכובד כצדיק ומנהיג.
    אחריותם של גדולי ישראל לשים סוף וקץ לרשעות ולבריונות הזאת. על כל פרצה קטנה יוצא קול קורא, ועל עקירת כל תורת בין אדם לחבירו בריש גלי, אין פוצה פה. כולם מפחדים ומעדיפים לטמון ראשם בחול, מחשש פן יבולע להם, ואיה ציווי 'לא תגורו מפני איש'.

    אנונימי |
    הגב
  3. כל הכבוד ליהודה וייס

    יהודה וייס חזר ואמץ
    כל הכבוד מפרסם את מעשי הסדום של גור נדל"ן

    ר' יענקל |
    הגב
  4. אתם בסדר שם?

    כל ילד שצועק שווה "כותרת", חברה תתגברו ותתבגרו.

    יוסי |
    הגב