ינקמו על האפליה? הח"כים החרדים יחליטו האם לצר את צעדיהם של שופטי העליון

"הדרישה להקים ועדת חקירה על ניגוד העניינים של שופטי בית המשפט העליון נכונה וצודקת מאין כמותה. היא תחשוף את חומת הקרמלין עד כדי שקיפות", קרא אייכלר

 

הליכוד העניק הבוקר חופש הצבעה לחברי מפלגתו בהצבעה על ההצעה של ח"כ סמוטריץ׳ להקים ועדה פרלמנטרית לבדיקת ניגודי העניינים של שופטים, נושא נפיץ ובעייתי שהעלה הח"כ מימינה.

‏אלא שהתכנון היה שש"ס ויהדות התורה יתנדבו להצביע נגד ולקבור את היוזמה, אבל גפני ודרעי לא מוכנים להיות הימניים שיציעיו נגד ויחטופו ביקורת בימין.

ובמטרה לשכנע את החרדים להצביע בעד, כתב יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' בטוויטר "‏שופטי העליון רומסים באופן שיטתי את זכויות הציבור החרדי. בפגיעה במופעי תרבות בהפרדה, בביטול שיטתי של הסדרי הגיוס שנקבעים בכנסת, ועוד".

סמוטריץ' הוסיף "היום יכולים נציגי המפלגות החרדיות לאזן את המשוואה ולהצביע בעד הצעתי להקים ועדת חקירה לבחינת ניגודי העניינים של שופטי העליון. מצפה שיצביעו בעד".

ח"כ הרב ישראל אייכלר קרא הבוקר לנקום בשופטי בית המשפט העליון,  "הדרישה להקים ועדת חקירה על ניגוד העניינים של שופטי בית המשפט העליון נכונה וצודקת מאין כמותה. היא תחשוף את חומת הקרמלין עד כדי שקיפות", קרא איכלר.  .

לדבריו, "אסור להצביע נגד דרישה נחוצה כזאת אני קורא לכל חברי בסיעות החרדיות להצביע בעד ועדת החקירה. אני קורא לראש הממשלה לא לפחד כלל ולתת חופש הצבעה לקואליציה. זו הזדמנות לעשות צדק ולהציל עשוקים מיד עושקי המשפט והצדק".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *