יעלון מסיר את הכפפות בעזרת משה רבינו

"כמעט הקמנו ממשלה עם שניים מהגוש שלו"

בראיון ל ynet נשאל בוגי יעלון לגבי טענות הליכוד שעסקו בכשירותו של גנץ לכהן כראש ממשלה וכמו"כ על סרטון הגמגומים שהפיצו בליכוד וענה : "גם משה רבנו היה מגמגם אבל היה מנהיג שכולנו ראינו בו מופת. אני מעדיף מישהו שלא מדבר כל כך רהוט כמו נתניהו ומדבר אמת. נתניהו לצערי משקר באופן חופשי. יש אנשים שמאמינים שאנחנו הולכים עם המשותפת. שלושה רמטכ"לים שהמשותפת קוראת להעמיד לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג על פשעי מלחמה. אנחנו הולכים איתם? אבל אנשים מאמינים להרבה דברים, משום שהוא משקר. יש פה תרבות של שקר. מציון תצא תורה? תרבות השקרים יוצאת מכאן".

יעלון נשאל האם איו כיוון להקים ממשלה בתמיכה הרשימה המשותפת אשר רק בעזרתה הם יכולים לחצות את קו 61 המנדטים והשיב :
"בשום פנים ואופן לא. כמעט הקמנו ממשלה עם שניים מהגוש שלו. זה מה שיכל לקרות. בגלל זה הוא גם נתן לבנט את תפקיד שר הביטחון. הוא עכשיו מציג את זה בכנסים – איזה תרגיל עשה לגנץ כשנתן לבנט להיות שר ביטחון. גם ביטחון משעבדים לטובת ההישרדות הפוליטית שלו? הוא הולך למשפט ב-17 במרץ, עם כתבי אישום. איך התרגלנו לזה שהוא בכלל מתמודד לבחירות כשהוא מואשם בשוחד מרמה והפרת אמונים? זה בעצם להחליט, או כחול לבן, או ארדואן והסולטן".

יעלון גם התייחס להיחלשות בסקרים : "התמודדנו עם שבועיים של שקרים. הוא מנסה להפוך את כולנו למושחתים כמוהו. מה אמר היועמ"ש ביום שישי על המימד החמישי? כמו שאמר מבקר המדינה לפני כן, בני גנץ לא חשוד.
החקירה נפתחה כי היועמ"ש אומר שגנץ לא חשוד – אין פה חשוד פוליטי. לכן תוך כדי מערכת הבחירות, הרי בדקו את המשטרה והמכרזים שלה מול חברות אחרות, על זה אפשר לפתוח בחקירה כי גנץ לא חשוד".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. משה רבנו הקב.ה קרא לו ופקד עליו. גנץ הנחש הארור לפיד קרא לו

    אז כל מגמגם יגיד עכשו שהוא משה רבנו?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בוגי מנוול רשע בוגד בימין סמולני נתעב אוטוטו כולכם תשכחו לדראון עולם ביבי בהיסטוריה עם אותיות זהב

    זהבבבבב

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב