ירושלים תצבע בלבן? התחזית המעודכנת

הכינו את התנורים: בשני בלילה שלג עשוי לרדת ואף להיערם קלות בהרים הגבוהים ביותר באזור גוש עציון וחברון. וגם בשכונות הגבוהות של ירושלים

ממטרי הגשמים ממשיכים לרדת במלוא העוצמה בכל רחבי הארץ, אך על פי התחזית בלילה שבין שני לשלישי, המערכה תגיע לשיאה כאשר הטמפרטורות יהיו נמוכות במיוחד – וכתוצאה מכך שלג עשוי לרדת ואף להיערם קלות בהרים הגבוהים ביותר באזור גוש עציון וחברון.

על פי התחזית, בשכונות הגבוהות של ירושלים שממוקמות 900-800 מטרים קיים גם סיכוי לשלג, אולם לא ברור האם זה יכסה את הבירה בלבן שכן גשם צפוי לרדת יחד עם השלג. ברמת הגולן צפוי לרדת שלג בלילה שבין שני לשלישי.

בשישי -שבת ייתכן שלג גם בפסגות הגבוהות של הרי ירושלים.

יחידות החילוץ של המשטרה והמערך האווירי של המשטרה מוכנים לפעול בתוך זמן קצר במוקדים השונים ככל שיידרש, זאת במטרה להציל חיים ולאתר נעדרים.

המשטרה תפרסם כל העת מידע אודות חסימות כבישים ושיבושי תנועה בעקבות מזג האוויר. מומלץ לציבור להיות קשובים לאמצעי התקשורת ויש להישמע להנחיות השוטרים הפועלים ופרוסים בשטח. כמו כן ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110. בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית – יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *