יריד מתנות לחג שיצרו אנשים עם מוגבלויות

המרכז לרצף שירותי תעסוקה וטיפול של בית אקשטיין ברמלה יוזם תערוכה ומכירה של מתנות מיוחדות לחג הפסח, שיוצגו במרכז ב- ב- 11.4 בשעות 16:00-19:00 .

העבודות נוצרו בסטודיו be-ceramic שהאמנים בו הם אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, בהדרכה מקצועית של הקרמיקאית ענת יוגב. יוצגו וימכרו כלי הגשה, צלחות סדר ייחודיות, מוצרי נוי שונים מעולם החי, כוסות , עציצים, הפתעות לגינה, מוביילים ועוד. גם מחירי המוצרים מיוחדים לחג: צלחות פסח מדהימות ב- 120 שח, סט של 6 צלחות עוגה ב- 120 שח, ינשופים קטנים ב- 40 שח, עציץ מעטפה עם שתיל (פרח או סוקלנט) ב- 50 שח, קעריות בינוניות ב- 40 שח .

במרכז לרצף שירותי תעסוקה וטיפול בית אקשטיין, רמלה, עובדים אנשים מעל גיל 21 שמוכרים במשרד הרווחה והשירותים החברתיים (מש"ה ושיקום), המתגוררים בבית משפחותיהם או בדיור בקהילה ברמלה וביישובים הסמוכים לה. המרכז פועל מתוקף מכרז עם עיריית רמלה בפיקוח וליווי משרד הרווחה והשירותים החברתיים והלשכה לשירותים חברתיים רמלה צוות מנהל מוגבלויות.

כיום משולבים במרכז 135 מועסקים בכל רצף השירותים: מערך השמה פרטנית, שרותי השמה קבוצתיים, מערך ייצור.

למרכז מערך טיפולי סיעודי, הכולל יחידת ותיקים, יחידה טיפולית, יחידה סיעודית, תעסוקה עד הבית.

מורן שטוסר-משיח, מנהלת המסגרת: "אנו מכירים בחשיבות העבודה והשפעתה החיובית על איכות חייו של האדם ומציעים שירותים בהם מושם הדגש על הקניית ערכים מעולם העבודה, פיתוח המסוגלות התעסוקתית והבניית מסלולי קריירה מתאימים לכל לקוח ולקוח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *