ישראל ביתנו: לא נקיים עוד פגישות מו"מ עם הליכוד

במפלגה איימו: אין יותר פגישות – כעת מצפים שכל הדרישות של ישראל ביתנו התקבלו. ח"כ יוליה מלינו בסקי ברשת ב': "זה לא אולטימטום"

עוד משבר? בישראל ביתנו החליטו שלא לקיים יותר פגישות משא ומתן כלשהן עם הליכוד. כך פרסם הבוקר זאב קם ברשת ב'.

אתמול, בישיבת סיעת ישראל ביתנו, הודיע יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן שהוא עצמו לא ייפגש יותר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין המו"מ הקואליציוני.

אבל עכשיו, פורסם ברשת ב', החליטו במפלגה שגם צוותי המשא ומתן עצמם לא ייפגשו יותר. למעשה, בישראל ביתנו מפסיקים הבוקר את המו"מ הקואליציוני עם הליכוד. מכאן והלאה, כך טוענים במפלגה, יש רק אופציה אחת – קבלת מסר מהליכוד ובו אמירה שכל הדרישות ישראל ביתנו מתקבלות. כל עוד זה לא יקרה, לא יתחדש המשא ומתן ולא יתקיימו פגישות של הצוותים.

ח"כ יוליה מלינובסקי התייחסה בכאן רשת ב' לדרישות של ישראל ביתנו, הכוללות בין היתר מעבר להכרעה בעזה וקבלת ראשות ועדת הפנים של הכנסת. לדבריה: "אנחנו לא איבדנו שום פרופורציות. לפעמים יש את המומנטום. כל הכוכבים הסתדרו כמו שהם מסתדרים וזה המצב. זה הדברים החשובים לנו ואנחנו לא נכנסים לסוגיות אחרות. אנחנו לא אוניברסליים שיש לנו דעה על כל דבר. זה 'אני מאמין' שלנו, של מפלגת ישראל ביתנו. על זה הלכנו לבחירות ועל זה אנחנו לא נוותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *