'יש חסד' הורידה את שוופס, קריסטל ו-RC קולה מהמדפים

RC קולה, קריסטל ושוופס נעלמו באחרונה ממדפי הרשת החרדית של שופרסל, כך מדווח גלובס. הסיבה: סיכסוך בין החברות

RC קולה, קריסטל ושוופס נעלמו באחרונה ממדפי הרשת החרדית של שופרסל, כך דווח ביום ליום.

על פי הדיווח ביום ליום, מי שביקש לרכוש בשבועות האחרונים משקאות מבית חברת יפאורה ובחר לעשות זאת ברשת 'יש חסד', לא יכל שלא לשים לב כי מן המדפים נעלמו משקאות המיוצרים על ידי חברת יפאורה, חברת המשקאות המוכרת ביותר בציבור החרדי.

בין משקאותיה של חברת יפאורה, ניתן למנות את חברת קריסטל,RC קולה ספרינג שוואפס ועוד. יפאורה, מוכרת את המשקאות במחירים מוזלים ונוחים לציבור החרדי. המהלך להורדת כלל משקאות החברה מגיע לאחר שלפני חודשים אחדים הוחלט להסיר את בקבוקי חברת קריסטל מן המדפים.

בשבועות האחרונים נרשמה אכזבה רבה בקרב לקוחות הרשת שהגיעו לבצע את הקניות השבועיות לכבוד שבת וסתם כך. "עד היום היה כאן מבחר בין המשקאות מי שרצה ספרינג יכל לבחור במשקה המועדף עליו ומי שבחר ג'אמפ יכל לעשות זאת אבל עכשיו מה שקורה זה שאנחנו לקוחות שבויים וצריכים לרכוש רק משקאות מחברה מסויימת דבר שלא יעלה על הדעת כשלחילופין האפשרות הנוספת היא לבצע את הקניות כאן ואת המשקאות לרכוש בחנות אחרת" דברי אחד הלקוחות הקבועים ברשת החרדית יש.

ל'יום ליום' נודע, כי אי שיווק משקאות חברת 'יפאורה' ברשת 'יש חסד', נובע מסכסוך עסקי ובגין כך הרשת הורידה ממדפיה את מוצרי החברה. הנפגעים העיקריים הם הציבור החרדי, הנהנה מהמבצעים במחלקות הצרכניות השונות ובין היתר רוכש את קניותיו ברשת יש חסד ורוכש גם את משקאות יפאורה.

מרשת יש חסד נמסר בתגובה ליום ליום, 'רשת יש פועלת להשגת המחירים הטובים ביותר למען לקוחותיה ולא מנהלת משא ומתן עם הספקים מעל גבי העיתונות'.
מחברת יפאורה בחרו שלא להגיב לכתבה.

על פי הדיווח בגלובס, הסיבה להעלמות הבקבוקים הינו בשל סכסוך עסקי בין ספקית המשקאות יפאורה-תבורי המובילה בשוק החרדי לבין הרשת החרדית של שופרסל, "יש חסד".

יפאורה אוחזת בנתח שוק של למעלה מ-44% ממכירות המשקאות הקלים במגזר החרדי, והיא הספקית העשירית בגודלה בשוק המזון והמשקאות בישראל.

לפני כמה חודשים, החל הסכסוך בין החברות כשהמשקה המוגז קריסטל – המיוצר על-ידי יפאורה ונחשב לפופולרי במיוחד בקרב האוכלוסייה החרדית – נעלם מהמדפים. בשבוע האחרון כל מוצרי יפאורה-תבורי הוסרו ממדפי הרשת.

בחודש יולי האחרון אמר מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, בוועידת MAD של "גלובס" כי "אנחנו גם נוריד מהמדפים ספקים שלא יעמדו ברף שלנו. לא נהסס להוריד מהמדפים ספקים שירצו להעלות מחירים. הודענו גם לאחד הספקים שאם הוא יעלה את המחיר, הוא מוזמן שלא לשלוח את הסחורה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אל תשתו שתיה מתוקה תעשו לעצמכם טובה

    אל תשתו שתיה מתוקה תעשו לעצמכם טובה

    א.ב |
    הגב
  2. לא רק יפוארה , גם סוגת אין להם , וחלק מעצורי סנו בקיצור לא שווה לקנות שם

    ….

    לקוח לשעבר |
    הגב