"יש לך מה להסתיר?": חבר המועצה הדתי במתקפה על רון קובי

כמה ימים לפני חילולי השבת על הטיילת פנה חבר מועצת עיריית טבריה רפאלי טרבלסי בשאילתה לגורמי העירייה וביקש לדעת מהם על היקף ההוצאות סביב אירועי המרתון. משלא נענה, פרסם פוסט חריף כנגד רון קובי

כמה ימים לפני חילולי השבת על הטיילת פנה חבר מועצת עיריית טבריה רפאלי טרבלסי בשאילתה לגורמי העירייה וביקש לדעת מהם על היקף ההוצאות סביב אירועי המרתון.

"גורמי העירייה השיבו לי כי אין בסמכותם לתת כל מידע כי ראש העירייה הנבחר לא מאשר להם וכל הבקשות אמורות לעבור דרכו", כתב טרבלסי בדף הפייסבוק שלו. וציין כי "פניתי לראש העירייה ועד לרגע זה לא קיבלתי שום תשובה".

טרבלסי ממשיך: "במצב כזה, לפי החוק חבר מועצה אמור לפנות לממונה על המחוז בכדי לבקש ולקבל את המידע. כך עשיתי. רון בחר שוב לא לענות עיניינית והעלה פוסט הסתה כנגדי כי כנראה הוא עדיין לא הבין את מהות עבודתו של נבחר ציבור".

טרבלסי פונה אל ראש העיר וכותב:"רון, האם יש לך מה להסתיר? האם נעשה משהו לא חוקי/תקין?,הרי שקיפות היא נר לרגליך, לא? בוא ספר לתושבים את האמת ותענה עינייני. לא ע"י הסתה, לא ע"י נסיון הפחדה ולא ע"י ניסיון לזריית חול בעיניי הציבור. תענה עיניינית! לא אתן יד לשחיתות ציבורית / שלטונית!".

בתגובה כתב ראש העיר רון קובי: "יש חברי מועצה בעיר טבריה שרוצים רק להפריע, לקלקל ולחבל בטוב שנפל בחלקה של טבריה. ״פתאום״ חבר המועצה מבקש פנקסים של מרתון…..
אותו חבר מועצה כנראה לא רוצה שיהיה לכם טוב. הוא גם לא רוצה ולא מתאים לו שבטיילת תפרח בשבת.
בסוף ככתוב: ״ מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו ״. עוד לא הספקנו לנוח 4 שעות שינה והוא רוצה פנקסים….
תגידו בעברית מה אתם התושבים חושבים עליו בבקשה. שימו לב אל מי מופנה המכתב…..

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *