לראשונה תתאפשר רכישת ביטקוין באינטרנט מ- 750 ₪ בלבד

עד כה ניתן היה לרכוש בצורה זו רק מסכום של 2,000 ₪, אך כעת הורידו בחברה את רף הרכישה

ברוקר הביטקוין הגדול והוותיק בישראל, ביטס אוף גולד, מודיע היום על שורה של שינויים ושיפורים ללקוחות החברה. החל מהיום, ניתן יהיה לרכוש ביטקוין ואית׳ריום באתר האינטרנט של החברה באמצעות העברה בנקאית מסך של 750 ₪ ולקבל את המטבעות הדיגיטליים אל הארנק האישי. עד כה ניתן היה לרכוש בצורה זו רק מסכום של 2,000 ₪, אך כעת הורידו בחברה את רף הרכישה, שמצטרף לאפשרויות הרכישה החל מ- 20 ₪ בלבד בכספומט בשגרירות הביטקוין בת"א שמפעילה החברה.

"אנחנו מבצעים לאחרונה סדרה של מהלכים שנובעים מהקשר שלנו עם 60 אלף לקוחות החברה" מסביר יובל רואש, מנכ"ל ביטס אוף גולד "המטרה שלנו היא להפוך את הקנייה והמכירה של ביטקוין לפשוטים וקלים". הצעד הזה מצטרף לאינטגרציה של ביטס אוף גולד לתוך ארנק הקריפטו Edge ופתיחת השירות האירופי שלנו. אנחנו מתכננים להמשיך להרחיב את השירותים ובימים אלה אנו נמצאים בשלבים מתקדמים של פריסה נוספת של השירות בארנקי קריפטו מוכרים נוספים".

Bits of Gold היא ברוקר הביטקוין הגדול והמבוסס בישראל. החברה פועלת על בסיס לקוחות המבקשים לרכוש או למכור ביטקוין ואית'ריום, בסכומים שונים, ובכלל אמצעי התשלום – העברות בנקאיות, כרטיסי אשראי ומזומן והחליפה עד היום למעלה מ- 65,000 ביטקוין, השווים כיום כ- 1.83 מיליארד ₪. באחרונה פתחה החברה את שירותיה לאירופה והיא מציעה את שירותיה בכל רחבי היבשת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *