כוכב הרשת הבהיר את האמירה נגד החרדים – ומיד זכה בביקור חרדי. צפו

כוכב הרשת סמיון גרפמן המתמודד לכנסת, נתפס בסרטון שהופץ באמירות קשות נגד החרדים. כעת הוא מבהיר את דבריו בסרטון מיוחד – ואף זוכה לקבל מצות לפסח ממספר חרדים. צפו בוידאו

בסופ"ש האחרון כוכב הרשת עורר סערה ברשתות החברתיות, בסרטון שהפיץ אורן חזן בו נראה כוכב הרשת סמיון גרפמן ("שבע שקל") מדבר נגד החרדים במלים קשות ואומר: "כשאני אהיה בממשלה (זאת למרות שמפלגתו של סמיון לא נזכרת בכלל בסקרים), אף חרדי לא יישאר בארץ".

כעת הוא מפרסם שני סרטונים שבהם הוא מסביר את דבריו, ואומר: "אורן חזן הוציא סרטון ערוך והוציא את דבריי מהקשרם. וגם לא התכוונתי לכל החרדים אלא רק לנטורי קרתא".

בסרטון השני הוא מראה חרדים שבאו לבקר אותו ולתת לו מצות, ולומר לו כי הם מאמינים להתנצלות שלו.

צפו:

נזכיר ביום שישי ארגון "בצלמו" הודיע כי יגיש תלונה ליועמ"ש והיחידה למאבק בגזענות נגד סמיון.

לדברי הארגון, "האמירה 'כשאהיה בממשלה לא יהיה חרדי אחד', מדובר באמירה גזענית מסיתה ומדירה. חשוב לזכור שאת מיכאל בן ארי פסלו ומעמידים לדין  בחשד לגזענות והסתה על דברים פחותים בהרבה".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מדובר בדברי הסתה חמורים. אף אחד לא יעיז להגיד דברים דומים על ערבים אתיופים רוסים. רק דמם ושמם של החרדים במדינה מותר. ארגון בצלמו בטוח שכמו שהיועמ"ש נלחם לפסול ולהעמיד לדין את מיכאל בן ארי הוא יורה לחקור מיידית גם את סמיון על גזענות.

"ארגון בצלמו ימשיך להיאבק נגד כל גזענות והסתה נגד כל מגזר, כולל המגזר החרדי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא להאמין שאד'ם עם שפה כמו זו של סמיון מועמד לכנסת ובכלל

    איך נותנים לו להיות בכלל בצנרת? בושה לאדם בושה לתקשורת בושה לתרבות. ובושה לחרדי שמתקרב לדבר הזה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב