'כחול לבן' מאיימים: "אם נתניהו לא יתקדם במו״מ – נחדש בתוך ימים את החקיקה נגדו"

הלחץ במפלגתו של גנץ נותן את אותותיו, ובמפלגתו החלו לתדרך נגד נתניהו במטרה להלחיץ אותו לקדם את המו"מ, בתקווה שהוא לא שכח שיו"ר הכנסת הוא בני גנץ

המשא ומתן התקוע בין הליכוד לכחול לבן, והחשש אצל החכי"ם מחוסן לישראל שנתניהו חזר בו מהתחייבותו ולכן מעקב את המו"מ, גורם לחברי הכנסת מרשימתו של גנץ לאיים בהחזרת החקיקה נגד נתניהו.

ישיבת בני גנץ על כסא יו"ר הכנסת מאפשרת לו לפעול על מנת לקדם חוקים חדשים נגד דעתה של הממשלה בראשות נתניהו, והלחץ במפלגת כחול לבן נותן את אותיותיו. בכחול לבן מדגישים לליכוד שגם אם המנדט יצא מידיו של גנץ הכח בכנסת עדיין אצלו, למרות שטרם ברור איך ינהגו ביש עתיד ובתל"ם.

ח"כ עפר שלח מיש עתיד התבטא סביב הנושא ואמר ״גורמים בכחול לבן״ מאיימים לחדש את החקיקה נגד נתניהו אם לא יתקדם המו״מ איתו. כמה נלעגים אתם. אם לא הייתם זוחלים לחיקו החקיקה הזו כבר היתה בעיצומה. קודם נכנעתם, עכשיו אתם מבקשים רחמים ומאיימים באקדח ריק".

ח״כ יואל רזבוזוב בתגובה לאיומי ״כחול לבן״: ‏ראיתי ש״גורמים בכחול לבן״ מאיימים לקדם חקיקה נגד נתניהו. אז רגע, רק כדי שאני אבין, הוא מושחת ואסור לו לכהן רק כשאין לכם את הג׳ובים שאתם רוצים? אבל אם תקבלו את הג׳ובים והלשכות המפוארות אז הוא אחלה? אין מה להגיד, אידיאולוגיה לפני הכל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *