כיצד ילמדו מרחוק ילדי החינוך החרדי?

"חברות הסלולר לא יכולות לתת את המענה הטכנולוגי"

לאחר שהוברר, שבזמן הקרוב מערכת החינוך לא תחזור ללמד במתכונת הרגילה, נותרו שאלות פתוחות רבות, בדבר אופן הלמידה מרחוק של התלמידים ועל אחת כמה וכמה, תלמידי החינוך החרדי אשר נבדלים משאר התלמידים בנגישות לאינטרנט והשימוש במחשבים.

חבר ועדת החינוך חבר הכנסת אורי מקלב, דורש ממשרד החינוך להפסיק להתייחס לחינוך החרדי כנספח של מערכת החינוך הכללית, בדיון שעסק בהתמודדות עם משבר הקורונה בכנסת הסביר מקלב כי מערכת החינוך החרדית מתמודדת עם הלמידה מרחוק בצורה שונה מאוד מהחינוך הכללי, היות והמדיה שונה לחלוטין, כל שיטת הלמידה מרחוק נעשית באמצעות הטלפון ואכן ראינו כי האיכות הלימודית והפריסה הארצית מופלאה.

אך לצערנו ישנה התמודדות קשה עם התשתיות שקורסות כל יום, חברות הסלולר לא יכולות לתת את המענה הטכנולוגי והעלות של הפתרונות גבוהה מאוד, במיוחד במערכת השידורים בשידור ישיר, המתח שנוצר וחוסר המענה להורים מכביד מאוד הסביר מקלב, משרד החינוך לא יכול לראות את מערכת החינוך החרדית כנספח של מערכת החינוך הכללית, מערכת החינוך החרדי, דורשת את שלה ויש לה אתגרים והוצאות שהמדינה צריכה לתת להם מענה.

ח"כ מקלב דרש אף להקצות משאבים להשאלת מכשירי טלפון כשרים לתלמידי החינוך החרדי, ראש הממשלה הורה על קידום תוכנית לחלוקת מחשבים לכל ילד, יש מערכות טלפוניות זולות אמר הרב מקלב וחייבים להקצות חלק מהתוכנית עבור הציבור החרדי להשאלת מכשירי טלפונים לתלמידי החינוך החרדי, אנחנו מצפים למענה ממשרד החינוך גם בנושא הזה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רק התורה הקדושה

    על סגולת לימוד תורה כתיב: "אם לא בריתי יומם… חוקות שמים וארץ לא שמתי" ובמיוחד על לימוד תשב"ר כתוב: "אין העולם עומד אלא על הבל פיהם של תשב"ר"

    כל מטרת נגיף הקורונה להראות ליושבי תבל כי כל הרופאים בעולם, כל המדענים, היועצים והמנהיגים – עומדים חדלי אונים מול נגיף קטן ומזערי שהקב"ה הביא.

    ולצערינו הרב, במקום להתחזק באמונה ולהוסיף לימוד התורה בתתי"ם ובישיבות, להתכנס בבתי כנסת לזעוק ולהריע בלי סוף, אנשים חרדים ממשיכים להאמין במשרד הבריאות, להתרגש מהטירוף שאחז אותו, כי אנשים כופרים כשיש להם צרה מיד מאבדים עשתונותיהם ופועלים ללא הגיון או שכל בטירוף הדעת.

    כל בר דעת מבין שנתניהו מנסה לשגע מדינה שלמה, בפחדים מוגזמים ומטורפים, להציל את עצמו שיהיה מצב חירום, כדי שינצל מן הכלא ומהאופוזיציה.

    תראו: בארץ ישראל מתים מידי חודש מתאונות דרכים ומעישון מאות אחוזים יותר, ואין פוצה פה ומצפצף! וכאן כבר חודש וכמעט לא מת אדם בדומה לחו"ל, ואין צורך להיסחף לטירוף מוחלט!

    דבר אחד ודאי, כמו שאמר רבי עקיבא את המשל עם הדגים, שאם יוציאו את הדגים מהמים זהו מוות בטוח. וזה בדיוק מתאים למצב הנוכחי.

    הקורונה זהו מאה ספיקות – וביטול לימוד תורה ותשב"ר זהו סכנה מיידית ומוחשית, וזה גופא נסיון לנו, להאמין בהשי"ת ולא במשרד הבריאות! רח"ל.

    יהודים שיתו לבכם בעוד מועד! יש לפנינו ניסיון עצום באמונה, לראות מי מאמין בהשי"ת באמת, ויודע שתורה מגינא ומצילא, ואם הגיע עלינו נגף, עלינו להוסיף בלימוד תשב"ר של ילדים במיוחד, וכן כל הישיבות ועולם התורה עליו להוסיף שעות לימוד ולכנס עצרות תפילה, ובעיקר להתחזק בתורה ותפלה, בשמירת עיניים, שמירת הברית, קדושה וטהרה, כי זה רצונו של הקב"ה לעת כזאת!

    להתפלל לקב"ה שהוא יושיענו ויגאלינו שנית "בקרוב" וישמיענו ברחמיו שנית לעיני כל חי לאמור הן גאלתי אתכם אחרית כראשית להיות לכם לאלוקים אני השם אלוקיכם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב