כך הצליח ראש העיר האילתי למנוע את העוצר

בשורה לעיר אילת – העיר אילת לא תיסגר! עוצר לילי יוטל נכון לעכשיו רק על שכונת השחמון באילת, מאחר שמחצית ממספר החולים באילת העומד כיום על 99, מתגוררים בשכונה זו. ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי: ״הצלחנו במאבק נגד סגירת העיר ואנו פועלים לשנות גם את ההחלטה על סגירת שכונת השחמון, שאין בה שום היגיון״.

לאחר מאבק עיקש של 48 שעות אותו הובילו ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי וסגנו וממלא מקומו – אלי לנקרי, הוחלט שלא יוטל סגר על העיר אילת, שהיה משבית את כלכלת העיר אילת.

״משמעות הסגר אם וחלילה היה מתבצע, היא פגיעה כלכלית קשה בכל שרשרת המזון בעיר אילת הכוללת מסעדות, מרכזי קניות, אטרקציות והחמור מכל, חזרה שוב לאחוז אבטלה גבוה בקרב התושבים של מעל ל 60%״ אמר ראש עיריית אילת והוסיף: ״מצב זה היה מוביל אותנו חלילה להיכנס לחגי תשרי כאשר מעל למחצית מתושבי אילת היו מוצאים עצמם מובטלים ולכן פעלנו נחרצות נגד מקבלי ההחלטות״. לצד ההצלחה במאבק נגד סגירת העיר ציין ראש העירייה באשר להחלטה להטיל סגר על שכונת השחמון, כי בהחלטה זו אין כל היגיון וגם בנושא זה נאבק לטובת ביטול ההחלטה.

משמעות העוצר הלילי הינה, כי לא תתאפשר תנועה בין השעות 19:00-5:00, מערכת החינוך בשכונה זו, פרט לחינוך המיוחד, לרבות בתי ספר, גנים, מעונות ומתנ״סים לא תפעל וכך גם הפעילות המסחרית למעט עסקים חיוניים (תרופות ומזון).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *